PenguiN- Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Heisann! Noen som har et _DIAMANT SORT METALLIC E36 Sedan_ panser her ?(som ikke FULL av steinsprut,riper osv..) Noen som har et BMW emblem for panser? (har kjøpt meg BMW, panseret har en liten skade på panseret så...) gjerne sms! 959 26 332 markus. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Panseremblem kan kjøpes nytt fra GS Bildeler. Koster 115,26 kr + moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Kjøp deg carbon panser. theeee smooothest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Har et stående som jeg tror er riktig farge. Kan se på det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Joppe, har du et panser til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2004 Share Skrevet Oktober 3, 2004 PenguiN-, jeg var innom OS Bildeler på fredag. De hadde en hel E36 i diamantsort stående, med helt panser. Usikker på om den skulle fikses opp eller selges i deler. Tipper sistnevnte. Du kan jo ta kontakt med de og høre. - www.osbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PneguiN. Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Tusen takk gunnar, will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 La meg legge til at bilen stod i et passe mørkt lokale, og jeg gikk bare forbi den. Fikk ikke studert lakken.. Men det var nok en utenlandsk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå