PenguiN- Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Heisann! Noen som har et _DIAMANT SORT METALLIC E36 Sedan_ panser her ?(som ikke FULL av steinsprut,riper osv..) Noen som har et BMW emblem for panser? (har kjøpt meg BMW, panseret har en liten skade på panseret så...) gjerne sms! 959 26 332 markus. takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Panseremblem kan kjøpes nytt fra GS Bildeler. Koster 115,26 kr + moms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Kjøp deg carbon panser. theeee smooothest Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Har et stående som jeg tror er riktig farge. Kan se på det i kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PenguiN- Posted October 3, 2004 Author Share Posted October 3, 2004 Joppe, har du et panser til meg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 PenguiN-, jeg var innom OS Bildeler på fredag. De hadde en hel E36 i diamantsort stående, med helt panser. Usikker på om den skulle fikses opp eller selges i deler. Tipper sistnevnte. Du kan jo ta kontakt med de og høre. - www.osbildeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PneguiN. Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Tusen takk gunnar, will do! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 La meg legge til at bilen stod i et passe mørkt lokale, og jeg gikk bare forbi den. Fikk ikke studert lakken.. Men det var nok en utenlandsk bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts