RCS Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Jeg synes dekkene ser gode ut? De holder en sesong til vil jeg tro. Følg linken for bildet... (You wont regret) http://www.bmwguiden.no/modules.php?full=1&set_albumName=RCS&id=gallery_4114_18_1096149823&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Dekk hvor? Ser ingen dekk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Herregud må han ta dama med seg ut i kulden for at hun skal få stive nipples??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Hehe. Hver sin lyst. Håper for hennes d el at varmeapparatet i bilen funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 Jeg snakker om dekkene på bilen. Der jabber om nipples og varmeapparat.... Men hva med dekkene... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 dekkene holder nok en vintersesong. Men jeg tror skreppa enda har noen sesonger fremfor seg. (helårsdekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Fine dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg sjekka opp domenet som står nederst på bildet DOMAI.com - og fant bl.a. følgende DOMAI = Dirty Old Men's Association International www.domai.com/philos.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå