RCS Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Jeg synes dekkene ser gode ut? De holder en sesong til vil jeg tro. Følg linken for bildet... (You wont regret) http://www.bmwguiden.no/modules.php?full=1&set_albumName=RCS&id=gallery_4114_18_1096149823&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php RCS Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Dekk hvor? Ser ingen dekk jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeT Posted September 29, 2004 Share Posted September 29, 2004 Herregud må han ta dama med seg ut i kulden for at hun skal få stive nipples??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 Hehe. Hver sin lyst. Håper for hennes d el at varmeapparatet i bilen funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCS Posted September 30, 2004 Author Share Posted September 30, 2004 Jeg snakker om dekkene på bilen. Der jabber om nipples og varmeapparat.... Men hva med dekkene... RCS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 dekkene holder nok en vintersesong. Men jeg tror skreppa enda har noen sesonger fremfor seg. (helårsdekk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted October 1, 2004 Share Posted October 1, 2004 Fine dekk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Jeg sjekka opp domenet som står nederst på bildet DOMAI.com - og fant bl.a. følgende DOMAI = Dirty Old Men's Association International www.domai.com/philos.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts