Ettertenning Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Dere veit di to chromma greiene i grillen nesten firkanta! Eg synst ikkje det er så fint med chromma så eg lurer på og lakke dei i samme farge som bilen. Blå limo. Ka mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 helt klart chrom.... har chrom selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Synest det bare det er så tøft når eg ser farga. svart eller andre farger, litt usikker..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har en rød bimmer, men skal lakke dem svarte snart Du har rett i at det ser tøft ut når den er farga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Chrom evt sort... Samme farge som bilen blir vel litt ensformig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Liker krommen jeg. Kromma nyrer er liksom BMW det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Samme farge som bilen blir absolutt ikke bra etter MIN mening. Klarer ikke sette fingeren på hva som blir feil, men noe er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Chrom skaper kontrast. Mens svart på svart, vel det blir bare svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg har svart på svart. Og synes det er stilfult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Chrom er vel finest. Noen som vet hvor man får fatt i chrom innsatser til grillen? ser det finnes mye av det til e36 men ikke andre modeller? Er det eventuelt mulig å lakkere hele grillen i chrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Skal du ha krom bør du har mere på bilen som er krom. Ellers blir det bare seende jalla ut. Min blir svart rundt og lagune grønne nyrer BLir det for ille er det jo ikkeno problem og gjøre om igjen heller ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jalla med kun chrome-grill? Har du tenkt over e39 m5'n? Begge hele nyrene er chrome og resten er shadowline. Jalla? Vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå