Ettertenning Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Dere veit di to chromma greiene i grillen nesten firkanta! Eg synst ikkje det er så fint med chromma så eg lurer på og lakke dei i samme farge som bilen. Blå limo. Ka mener dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 helt klart chrom.... har chrom selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ettertenning Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 Synest det bare det er så tøft når eg ser farga. svart eller andre farger, litt usikker..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Har en rød bimmer, men skal lakke dem svarte snart Du har rett i at det ser tøft ut når den er farga Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Chrom evt sort... Samme farge som bilen blir vel litt ensformig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Liker krommen jeg. Kromma nyrer er liksom BMW det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GSS Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Samme farge som bilen blir absolutt ikke bra etter MIN mening. Klarer ikke sette fingeren på hva som blir feil, men noe er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonard Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Chrom skaper kontrast. Mens svart på svart, vel det blir bare svart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Jeg har svart på svart. Og synes det er stilfult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anarkee Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Chrom er vel finest. Noen som vet hvor man får fatt i chrom innsatser til grillen? ser det finnes mye av det til e36 men ikke andre modeller? Er det eventuelt mulig å lakkere hele grillen i chrom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Skal du ha krom bør du har mere på bilen som er krom. Ellers blir det bare seende jalla ut. Min blir svart rundt og lagune grønne nyrer BLir det for ille er det jo ikkeno problem og gjøre om igjen heller ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Jalla med kun chrome-grill? Har du tenkt over e39 m5'n? Begge hele nyrene er chrome og resten er shadowline. Jalla? Vel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts