Mykle Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Jepp, det stemmer Og det hadde jeg sikkert sett hvis jeg hadde fulgt litt bedre med på hva jeg leste også . Men uansett så tåler blokka det samme uansett - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2004 skal forhåpentligvis få motoren til gards i mårgå! bjynde å plukke søndt å sjå korr d står til me veiv å slikt.. veit at kamm å turbo er slitt.. (har kjøpt nytt)bingo å kjøpe 24 år gammal motor! men so lenge skiten har fått olje so bruka en bmw å ver bra! skal få lakt inn bilde ta prosessen etterkvart so ting bjynner å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 f.i.h.! fikk pakningssette i dag.. trur ej sa hondre gonga at d måtte ver til 3,2 literen!! jepp! korrekt! ej fikk til 3.5... spesialleveranse frå tyskland.. ej trur ej tørna.. ser heldivis ut til å ver kunn toppakninga so e annaleis, får kjøpe æj nye å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå