*MrB* Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Vanskelig å ta gode kveldsbilder, men gjorde nå et forsøk... Også to med lysene slukket: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Tøft. Blei dritrått. Hvilket merke er det, og hvor kjøpte du de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Fin bil! Det er vel de ferdige lyktesettene MT og GS har tenker jeg. Klarglass og angel eyes. Men du trenger klare blinkere også nå, Bjarne, så kjøper jeg de gamle av deg (de hvite). Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted October 8, 2004 Author Share Posted October 8, 2004 Jepp. Dette er In Pro-lykter. Kjøpte de hos Motortechnik. (BMW Spesialisten). Får se hva jeg gjør med blinkerne. Orker ikke å spandere så veldig mye stæsj på denne bilen. Det skal liksom være en bruksbil, selv om jeg prøver å stelle den så godt jeg kan. (frontblinkere er nå riktignok ikke store utgiften da). Skifter bare ting som er gåent og nye lykter var tvingende nødvendig. De gamle var ikke brukende som fjøslykter engang. Og da fant jeg ut jeg skulle prøve Angel Eyes siden det ikke kostet noe mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted October 8, 2004 Author Share Posted October 8, 2004 Fin bil!Det er vel de ferdige lyktesettene MT og GS har tenker jeg. Klarglass og angel eyes. Men du trenger klare blinkere også nå, Bjarne, så kjøper jeg de gamle av deg (de hvite). Bjarne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 Bjarne?? Whoops! Beklager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 Bilen ser nesten psykotisk ut i front Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 Hehe, ja. Litt psykoblikk. Men det er nok litt kameraet sin skyld også. De velger ganske lang lukkertid i mørke, og da blir det fort litt mye/vidt lys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts