hagenisse Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg ble stoppet i teknisk med citroenen jeg hadde før en gang. Uorginal solstripe, de sa ingenting. Hadde orginal i kadett gsi-en jeg hadde, de så nøye på den når jeg ble stoppet, men sa ingenting der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Okei, måtte bare være sikker før jeg setter på ny.. Men uansett er det kjedelig å måtte rive den av.. Spesielt når du har kjørt med den i 2 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Hmm. Synes å huske at Haakon hadde noe annet for noen år siden. Tar kanskje feil? Du har helt rett Gunnar! Det var i en Mazda...ALDRI mer Mazda!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 22, 2004 Share Skrevet Oktober 22, 2004 Okei, måtte bare være sikker før jeg setter på ny.. Men uansett er det kjedelig å måtte rive den av.. Spesielt når du har kjørt med den i 2 dager... Tror d er ganske forskjellig fra by til by. Her i by`n var di ganska strenge på d før, men nesten som di har glemmt d ut i d siste. Ikke at jeg har stripe i frontruta, men den forgje caben hadde jeg skrift i ruta, og den gikk gjennom hos biltilsynet med tvil.. Så du ser på bildene her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Okei, da venter jeg i allefall til etter eu-kontrollen.. Fin cab forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Tror d er lurt å vente til etterpå ja.. Lurer på om jeg skal ha noe i ruta på den caben jeg har nå også, men er litt usikker. Var nettopp hos biltilsynet og fikk godkjennt senkesett, styling, lykter, monvisker og div. Og da gikk den rett igjennom men sota ruter,hehe.. Nå er d riktig nok den lyseste sotingen jeg har og d er gjort profft. Men hadde aldri trodd d sko gå..... Flaks?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå