Gå til innhold

DIVERSE til BMW selges!


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har følgende som jeg kan selge til en trengende.

2xoriginale E36 Sedan hovedlykter.(hele og pene så det ut som).

1x"Subaru Impreza panser/tak scoop. (passer _MEGET_ bra (form,utseende og mål) på en E36!

2xH&R 60mm senkefjører forann (med TUV).

Tenkte ca 1000,- for hovedlyktene, 500,- for fjørene og 700,- for scoopet!

Bilde av Scoopet: http://www.autospar.no/znet_eksterioer_ac43.jpg

si ifra om du er intressert i noe av dette, (trenger ikke selge, men litt penger ekstra skader ikke nå som russetiden nærmer seg osv;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500,- for fjørene med TUV (60mm, senker framme, ikke bak da jeg ikke har fjørene som skal stå bak) fjørene kan være sendings-klare i midten i neste uke.

takk!

ps: kanskje du har no snacksy-bmw stash liggende? hviteblinkers, pene matter eller liknende som jeg kan bruke i / på min E36 så er jeg åpen for bytting oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjørene er ikke dårlige, H&R er et _bra_ merke, ikke noe billig drit, ring en styling sjappe og spørr de, de har som regel peiling.

får fjørene for 500,- + frakt. (600,-) har TUV papirene på fjørene og de senker som sagt 60mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ikke for å mase men...faen, er totalt PENGETØRKE her nå, faen....gi meg skambud på noen av artiklene!!

fjørene er klar tirsdagskveld. scoopet er ulakkert og ligger å støver i garasjen. Hovedlyktene ligger i esken jeg fikk de i (fikk de med "ny" bilen min!)

må da være noen som har lykter som er fulle av steinsprut, sløve senkefjører forann, eller noen som har så rå motor at de trenger masse masse masse frisk luft rett på topplokket?

argh, gi meg skambud (altså, 10,- nytter ikke men...) bytte i noe annet kult til kjærra? :) jatakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye wrk å spakle inn et slikt scoop da?

uhm. Noen som har tegning på hvor høyt det skal sitte?

Jeg liker det som sies at bilen min er en 'sau i ulveklær'

kjører jo tross alt bare en sprek 316 ;)

Ville vært morsomt å slengt på et scoop.

Mye spenn går det i lakk forresten til et het panser (tenker da på pris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: scoopet passer svært svært bra til E36, men orker ikke montere selv da jeg liker panseret best "originalt".

når du evt får scoopet så ser du åssen det skal sitte (se bilde i første posten)

tipper hel lakking av panser koster 2-3000,- (tips: ta en annen farge på panser? om du har sort bil ta sølv farge feks..)

1:skjær hull i panseret (dersom du vil ha lufting), lim på scoop, spakle sprekken rundt slik at overgangen fra panser til scoop blir gjevnt, deretter puss ned panser, grunn så betaler du kun for "på-sprøytinga...)

se PM mirakulix ang pris i mellom på dynamo VS Scoop!

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...