Kure Skrevet November 1, 2004 Share Skrevet November 1, 2004 ingen cs spiller her da ? spiller skjeldent nå men cs er jo det beste da har ikke spilt cs på en stund, men det er vel et av de spillene jeg har spilt mest de siste åra. Må vel være 5-6 år siden jeg begynte å spille det. Cs er å blir knallbra!!! Men ellers er det WarCraft 3 som gjelder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 2, 2004 Forfatter Share Skrevet November 2, 2004 ingen cs spiller her da ? spiller skjeldent nå men cs er jo det beste da jeg spilte det i en kort tid,men gikk fort lei, da jeg ble drept hele tida, utrolig hvor flinke folk er til å spille.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 w00t! gta er jo mye bedre på ps2 enn på pc. greit nok at grafikken er bedre på pc, men spillet er laget for ps2-kontrollen, og det merkes. Nja. Det er greit nok at det er bedre når du skal kjøre bil, men når du skal løpe rundt å skyte så er tastatur å mus bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Ja, det er bedre, men siden gta er laget for ps2 så ble det altfor lett på pc. Mye av problemet på ps2 er jo å få siktet ordentlig. Men det viktigste, gta er ute for ps2 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 2, 2004 Share Skrevet November 2, 2004 Spiller for det meste Days of Defeat (Samme som CS men WW2) pr idag men har hatt en del tid i CS/CS+S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Need for speed 3 Hot pursuit!! NFS Underground Commandos 2 Metal Gear Solid, er helt villt Metal Gear 2 Sons of Liberty Resident Evil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå