joppe Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Har endel stående som jeg vil bli kvitt. karosserideler, motordeler, understell, inventar. Ta kontakt på om det er noe dere lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Hva har du da? Kunne trengt litt av hvert.. Bagasjelåsen som er i bakluka f.eks.. Noen tøffe deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 fortell oss hva du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Har du en automat kasse til 325? Ka har du? Trenger litt forskjelli eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet November 8, 2004 Forfatter Share Skrevet November 8, 2004 Bagasjelåsen til bakluka tror jeg at jeg har. Må sjekke. Automatkasse til 325e36 har jeg ikke, har muligens en til 320 e30. Skulle gjerne har ramset opp alt jeg hadde, men det blir flere sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Har du e 36 manuell kasse? Og pris på denne? Motor? Ka motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Votten Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Jeg har snart en e36 325 autmatkasse til overs.. Ring meg på 920 48 575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 har du et bmw m-ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tarjei Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 har du 1 stk vindus sveiv til e36, klarte og rotte den bort når jeg bygde om dørsidene mine framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Har du e 36 manuell kasse? Og pris på denne? Motor? Ka motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Se PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Har ik fåt noen pm av deg har du motor og kasse? ka motor evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 du snakket så varmt om ei 325 automat kasse ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SJURSEN Skrevet Desember 18, 2004 Share Skrevet Desember 18, 2004 Har du speedometer til denne bilen, evt km. stand på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg trenger muligens elboksen til vinduet og kanskje motor, har du det? Evt noe sort interiør? Er noe annet jeg trenger og, får komme med det senere, dette er for tidlig på døgnet til å bruke hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå