Hhenrik Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 http://www.bilforumet.net/images/autofil2004/Picture%20043%20copy.jpg lite strøken
Haldor Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 Hørte at denne bilen har toppfart på 416kmt Det må være teoretisk, før man tar aerodynamikken med i beregningen. Dobler du hastigheten øker luftmotstanden 4x.
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 så kan vel jeg skuffe og si att den bilen der ikke har motor. og de sliter med og få motor i de okså, siden den skal ha cossi motor. den som ruud racing hadde i sin tiligere svarte\motivlakerte cossi.
sdfdsfds Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 Synd at de skal ødelegge den BMW med å sett inn en Ford motor, det er jo tragisk. Kan de ikke heller koste på bilen enda mere når den først ser så tøff ut, jeg sier de skal gjøre som svenskene og sette inn en M3 motor, trimme og forsterke den alt det går an, å sette på en jævli turbo. Må jo si jeg synes det er tøffere med den grønne E30 M3èn jeg så i Bilsport med 900HP en en cosworth motor
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 så kan vel jeg skuffe og si att den bilen der ikke har motor. og de sliter med og få motor i de okså, siden den skal ha cossi motor. den som ruud racing hadde i sin tiligere svarte\motivlakerte cossi. Sikker på at den ikke har motor nå? Så bilde av den på bane på messa...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 så kan vel jeg skuffe og si att den bilen der ikke har motor. og de sliter med og få motor i de okså, siden den skal ha cossi motor. den som ruud racing hadde i sin tiligere svarte\motivlakerte cossi. Sikker på at den ikke har motor nå? Så bilde av den på bane på messa... jepp. den sto også på rudskogen men ble ikke brukt for de får ikke til motoren i den. så der er jeg faktisk ganske sikker.
Hhenrik Skrevet November 7, 2004 Forfatter Skrevet November 7, 2004 http://www.be-4-you.com/ <--- den linken skulle være god for? Mente det sto motor i den nå...sto vertfall det på sia jeg fant bilde. Kan jo være mulig at de har montert motor i den siden rudskogen? Uansett, poenget var utseende, ikke motor
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 jepp. den sto også på rudskogen men ble ikke brukt for de får ikke til motoren i den. så der er jeg faktisk ganske sikker. Ja, jeg har sett den i depoet på Rudskogen jeg også, men det jeg mente var at jeg mener jeg så bilde av den på selve banen, i fart. Må ha vært manipulert hvis ikke...
Kristian Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 cosworth motoren va i når den va på våler tidligere i år hvertfall. å da gikk den nokka grønnjævlig (det betyr at den gikk godt)
Kjell Rune Skrevet November 7, 2004 Skrevet November 7, 2004 jepp. men jeg tror han spika cossi motoren og etter d har d vært stopp. he he. cossi motorer er ikke så sterke dem... he he he he.
Jonte Skrevet November 8, 2004 Skrevet November 8, 2004 Grunnen til at han benytter den Cossie motoren er jo at han ville tapt masse penger på å selge en nybygd motor med over 700hk i, for så å bygge en ny en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå