Gunnar Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Er nok en viss fare for at vognkortet kan være feil, men uansett.. Finner flere biler på nettet som er oppgitt til 2266ccm: http://www.geilekarre.de/?detail=855554 http://www.rallye-m3.de/content/fzg.htm http://www.tiresmoke.de/db.php?season=0 ... =car&id=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall. det jeg vet så har du dem som kom med 195hk med kat, 200hk uten kat. en 215hk med kat. tror det er samme motor jeg har med uten kat. da 220hk. evo1 200hk, evo2 220hk, sport evo 238hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 hmmm. er ikke m3´n levert med en 250 hk okså??? mener og ha hørt d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 der rok jeg feil igjend. pokker....... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 nei det er nok ingen med 250hk. Men tilbake til spm et. Noen som vet hva som kan fungrere å gjøre på denne motoren? for å få litt mer futt. event. om noen vet hvor mye sånn ca det koster å få 30-40 hk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall. Er ikkje din borra da Kjell Rune? Vil chip og Køhler kammen passe til min 90 mod 215 gampar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Hva med carbon innsug og alpha-n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Det er jo fett da, men det koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 alpha-n ? må vel regne med 20-30 000 for å få noen hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Dr. Schrick kam? effektanlegg, grenrør, luftfilter, ev borre opp volumet mer.. lettere svinghjul (eks. alu), chiptrimm.. større dyser, mapping + ny motorstyring...... Det jeg kommer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 Ja har tenkte på datasprut jeg. og kammer,. superpsrint eksos bestillt. grenrør får jeg kanskje tak i ett gruppe a. noen som vet pris på kammer til denne bilen som fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 290 graders kammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Dr. Schrick kam? effektanlegg, grenrør, luftfilter, ev borre opp volumet mer.. lettere svinghjul (eks. alu), chiptrimm.. større dyser, mapping + ny motorstyring...... Det jeg kommer på... Skal du til med alt dette er det like billig å bare smelle til med en turbokonvertering med en gang. Får jo en mye morsommere motor! - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 like billig er det vel ikke.. stempler nesten 9k råder 6k ic 5k turbo 10k grenrør 7-8k datapsrut 15k kammer pris? ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå