Gå til innhold

E30 M3 trim


OCK-Racing
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall.

det jeg vet så har du dem som kom med 195hk med kat, 200hk uten kat.

en 215hk med kat. tror det er samme motor jeg har med uten kat. da 220hk.

evo1 200hk, evo2 220hk, sport evo 238hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall.

Er ikkje din borra da Kjell Rune?

Vil chip og Køhler kammen passe til min 90 mod 215 gampar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Schrick kam? effektanlegg, grenrør, luftfilter, ev borre opp volumet mer.. lettere svinghjul (eks. alu), chiptrimm.. større dyser, mapping + ny motorstyring...... Det jeg kommer på... :roll:

Skal du til med alt dette er det like billig å bare smelle til med en turbokonvertering med en gang. Får jo en mye morsommere motor!

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...