OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 pluss topppakning som holder pianotråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 alpha-n ? må vel regne med 20-30 000 for å få noen hk. Ja, det må man regne med. Effektøkningen blir vel en 30 - 40 hk etter det jeg har lest + at man får en veldig rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 utrolig stor forskjell d var på hesteantallet på de bilene der. hmm. de orginale er ikke den 195. kunne ikke dem på biltilsynet tatt seg en dram da dette ble skrevet i v. kortet da?? motoren min er 2490 ett eller noe i rundt der. vertfal tillsvarende 2,5. synest det virket noe rart att de hadde så forskjellig hesteantall. Er ikkje din borra da Kjell Rune? Vil chip og Køhler kammen passe til min 90 mod 215 gampar? joa. den er nok d. noen sier d er en 2,5 orginalt. men når den var månens bil står d att det er en 2,5l. men forige eier borra den så jeg vet ikke va de driver med. men jeg har kviteringer på att den er borra nå når dem bygde "ny" motoren. den er jo bare rullet 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 alpha-n ? må vel regne med 20-30 000 for å få noen hk. Ja, det må man regne med. Effektøkningen blir vel en 30 - 40 hk etter det jeg har lest + at man får en veldig rå lyd! hva er alpha -n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 like billig er det vel ikke..stempler nesten 9k råder 6k ic 5k turbo 10k grenrør 7-8k datapsrut 15k kammer pris? ++++ Motornord i sverige har Dr. Shrick kammer i alle vinkler og grader.. de fører også masse annet trim....Svenske priser www.motornord.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 alpha-n ? må vel regne med 20-30 000 for å få noen hk. Ja, det må man regne med. Effektøkningen blir vel en 30 - 40 hk etter det jeg har lest + at man får en veldig rå lyd! hva er alpha -n ? Les her: http://www.bayareamotorsport.com/alphan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 hvor mye koster ett sånnt alpha-n kit da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 hvor mye koster ett sånnt alpha-n kit da? Prisene varierer litt fra hva slags kammer du har, hvor store innsugnings "rør" du har. Her får du kjøpt det: http://www.e30shop.de/index1.htm Man må nok antakeligvis justere motorstyringa på "rullende landeveg" for optimal ytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 15, 2004 Forfatter Share Skrevet November 15, 2004 Har nå også fått tilbud om turbo bygging av motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 like billig er det vel ikke..stempler nesten 9k råder 6k ic 5k turbo 10k grenrør 7-8k datapsrut 15k kammer pris? ++++ Trodde du var ute etter moderat effekt økning jeg, men det kunne jo blitt morsomt det opsettet der - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webbie Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Pratet med en kar som bare hadde byttet kammer, filter (antakelig dyser også) og satt på datasprut på en 195hk.. påstod at han etter justering hadde 240hk. Har dog ikke sett bremsepapirer på det. Det er vel trim for et sted mellom 20 og 30000 avhengig om det er nye eller brukte deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3forever Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 2266cm3 tror jeg ganske sikkert er "effektive" cm3 som det blir betalt volumavgift for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 d som er d dumme med turbo er att skal d bli bra må alt skiftes. mange tenker att turbo er billig, men d blir veldig fort dyrt vist man ikke gjør d bra med en gang. d er mye skru på trimming her i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet November 27, 2004 Forfatter Share Skrevet November 27, 2004 d som er d dumme med turbo er att skal d bli bra må alt skiftes. mange tenker att turbo er billig, men d blir veldig fort dyrt vist man ikke gjør d bra med en gang. d er mye skru på trimming her i norge. langt på vei med 70-80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 ja. men lankt på vei er vel ikke nok skulle mann tro. jeg tenkte på ferdig og ikke minst holdbart resultat jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå