iSmannen Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Ca. pris da?? To av de må kanten poleres på nytt. Gjør jeg det, tenkte jeg meg en 5000kr. Uten poleringen (dvs med en god del striper og merker i ringen, men bare en kantkjøring) tenkte jeg meg 3500kr. Dekkene er bare brukt en sesong, men to av de holder nok ikke mer enn en til. Falken 451 som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 for kr 3500,- så er jeg så himmla intressert, faen at det er vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 Tror ikke felgene går ut på dato om du har de liggende til våren? Er heller penger som er problem for min del (må ha spacere også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 14, 2004 Share Skrevet November 14, 2004 Kjøp justerbart ellers blir du pog om vinteren med mindre felger. Jeg har Koni og kan heve og senke bilen minst 10 cm foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå