Gå til innhold

Ny Bil


Bart
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått hentet bilen min! har gledet meg lenge til denne her! Dette er andre bilen min, så denne skal jeg ikke bruke hver dag. Har til og med fått testet den i snøen, da det kom 10-15 cm med snø i helgen, da jeg kjørte bilen hjem fra tyskland! IX kicks ass!! :P men det skal blil morro å få testet den på en ordentlig norsk vinter dag!

Ellers er bilen en 92 mod, har rullet 131.000 km, har det meste av utstyr, el takluke, vinduer, speil. Automat gir, AC, varme seter etc.

Så har jeg satt inn ett pioneer avic-x1 system i den da, på tirsdag får jeg sports skinn intr i den, så da blir det montert inn skjermer i nakke støttene, og en multi dvd veksler, og en tv tuner.

Dette er min første e30, men den 3 Bmw jeg har hatt, tidligere hadde jeg en e36 318 i 92, så en 98 mod 520i touring.

Har blitt skikkelig bitt av BMW basillen , så det er nok ikke det siste dere hører fra meg :P

Håpere dere liker bilen, skal legge ut flere bilder når jeg får satt in det nye intr, og setene, med skjermer bak osv.

15.jpg

14.jpg

16.jpg

18.jpg

19.jpg

22.jpg

hmm ble en del bilder, håper ikke det gjør noe :wink:

Hilsen Bart! 8)

Adminedit: Fikset størrelsen på bildene litt (fortsatt tung nedlasting, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...