Gunnar Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 Da får de garantere på tlf at de er villig til å betale 40k før jeg drar. Er uaktuelt å dra til Oslo for å få skambud på en allerede altfor lav pris. Kunne vel alltids møtt ham i Drammen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Og jada, klart jeg stiller opp Gi meg et kvarter så kommer jeg i skolepikeuniformen min Weehee. Tar'n med hjem i jula da (til Rogaland), hvis jeg ikke får solgt den før det, så stiller du opp. Hva med jentejulenisseantrekk og snø? Tror annonsen får oppmerksomhet etterpå... Jada, seff jeg stiller i jentejulenisseantrekk, kan kjøpe et på butikken der jeg jobber, så får vi satse på bedre respons da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Hva slags butikk jobber du i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Hva slags butikk jobber du i? Hahah, som sagt tidligere, det holles hemmelig av diverse grunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Du verden for en STRØKEN Neon som står til salgs i Aftenposten nå da?? Fått noen bud ennå Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Hahah, som sagt tidligere, det holles hemmelig av diverse grunner Da gjetter jeg på en av disse jalla-sjappene (nille o.l) siden du ikke vil si det og du kan skaffe julenissekostyme der. Menneh, en jobb er en jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Da gjetter jeg på en av disse jalla-sjappene (nille o.l) siden du ikke vil si det og du kan skaffe julenissekostyme der. Menneh, en jobb er en jobb.. Kunne jo være Kondomeriet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 det var liksom d første som slo meg ja. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Jo ja, men mener å huske at hun sa noe om at hun ville likt og jobbet der. Dessuten, folk som jobber der er vel av typen som tør si det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Det kan jo hende at hun ikkje vil bli gjenkjent da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Jo, for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2004 Forfatter Share Skrevet November 18, 2004 Jada, seff jeg stiller i jentejulenisseantrekk, kan kjøpe et på butikken der jeg jobber, så får vi satse på bedre respons da Er nesten så jeg ikke har lyst til å la den gå nå allikevel! Du verden for en STRØKEN Neon som står til salgs i Aftenposten nå da?? Fått noen bud ennå Gunnar? Ikke sant. Så det greit ut? Har ikke Aftenposten selv. Bilde i farger forresten? Fikk fem telefoner etter annonsen. Alle i går. To som knapt kunne norsk. Først bud på 35k (usett), så bud på 36k (usett). Sistnevnte var og kikka på bilen i går kveld, og opprettholdt budet. Lar den nok gå til ham hvis han fortsatt vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 18, 2004 Share Skrevet November 18, 2004 Hva er det med utlendinger og Chrysler da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Jo ja, men mener å huske at hun sa noe om at hun ville likt og jobbet der. Dessuten, folk som jobber der er vel av typen som tør si det? Stemmer det, hadde faktisk tenkt å søke på en stilling der, men den gikk ut før jeg fikk skrevet non søknad Men jeg syns vi alle skal drite i hvor jeg jobber, jeg tjener ihvertfall penger Forresten bra du fikk litt respons Gunnar, men viss du ikke får solgt den allikevel, så får vi nok ty til den lille planen vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Du kan annonsere gratis på www.autodb.no Men det har vel et litt mindre nedslagsfelt enn finn.no Mange bra bilder og rosende tekst er iallefal en forutsetning for å få bilen solgt. Amerikanske biler er ofte litt "tungsolgte", så god markedsføring er en nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå