Gå til innhold

Erfaringer med annonse i Aftenposten?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jada, klart jeg stiller opp :D Gi meg et kvarter så kommer jeg i skolepikeuniformen min :D

Weehee. Tar'n med hjem i jula da (til Rogaland), hvis jeg ikke får solgt den før det, så stiller du opp.

Hva med jentejulenisseantrekk og snø? Tror annonsen får oppmerksomhet etterpå... :D

Jada, seff jeg stiller i jentejulenisseantrekk, kan kjøpe et på butikken der jeg jobber, så får vi satse på bedre respons da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, seff jeg stiller i jentejulenisseantrekk, kan kjøpe et på butikken der jeg jobber, så får vi satse på bedre respons da :D

Er nesten så jeg ikke har lyst til å la den gå nå allikevel! :D

Du verden for en STRØKEN Neon som står til salgs i Aftenposten nå da?? :D Fått noen bud ennå Gunnar?

Ikke sant. Så det greit ut? Har ikke Aftenposten selv. Bilde i farger forresten?

Fikk fem telefoner etter annonsen. Alle i går. To som knapt kunne norsk. Først bud på 35k (usett), så bud på 36k (usett). Sistnevnte var og kikka på bilen i går kveld, og opprettholdt budet. Lar den nok gå til ham hvis han fortsatt vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ja, men mener å huske at hun sa noe om at hun ville likt og jobbet der. Dessuten, folk som jobber der er vel av typen som tør si det? :)

Stemmer det, hadde faktisk tenkt å søke på en stilling der, men den gikk ut før jeg fikk skrevet non søknad :?

Men jeg syns vi alle skal drite i hvor jeg jobber, jeg tjener ihvertfall penger :shock::D

Forresten bra du fikk litt respons Gunnar, men viss du ikke får solgt den allikevel, så får vi nok ty til den lille planen vår :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...