Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 Den ligger på autodb også. Har ligget der lenge. Ganske dårlig med visninger på annonsen der faktisk. Det er *mange* ganger mer på Finn. Tror ellers annonsen er helt kurrant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Annonsen var bra Gunnar, fargebilde og greier! Fy f....Hadde jeg hatt pengene og plassen, så skulle jeg nok ha kjøpt den som en bil nr 2 for 36.000! Det er jo sinnsykt billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 Det er sykt billig, så jeg fatter ikke hvorfor den ikke forsvinner... Er som nevnt egentlig en som ville ha den til 36k, men han vil ha den på NAF-test, og skulle ringe meg igjen senere. Ser ut for at ting kan ta tid med ham gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Forresten bra du fikk litt respons Gunnar, men viss du ikke får solgt den allikevel, så får vi nok ty til den lille planen vår Og visst Gunnar får solgt sin bil, så har jeg en tungsolgt bil stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Forresten bra du fikk litt respons Gunnar, men viss du ikke får solgt den allikevel, så får vi nok ty til den lille planen vår Og visst Gunnar får solgt sin bil, så har jeg en tungsolgt bil stående Jeg hjelper bare Gunnar! Heheh, neida, er det enda flere som trenger hjelp kanskje? Kan jo bare ta et bilde der jeg poserer med min egen bil, og sende bildet ut til dem som trenger, så får dere redigere litt på bildet selv og putte in deres egen bil hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Det var ikke dumt! Det eneste jeg trenger å gjøre da er å forandre farge og reg.nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 Jeg hjelper bare Gunnar! Det er sånn det skal være! Hvorfor vil du ikke si hvor du jobber forresten? Flau over det, eller redd noen skal stalke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 Åja, og så kan jeg jo fortelle litt om dagens opplegg. Den godeste Ali som har hatt inne bud på 36k ringte meg tidligere og hadde da funnet ut at han ville kun gi 36.000,- med NAF-test, og da må jo jeg til Drammen og bare stress, uten noe som helst garanti og test og greier ville han gi 32k. Jeg fikk ham opp i 34k, og vi ble enige om salget. Skulle bort og møte ham i Moss i dag, om 10 minutter. Men så viser det seg at han vil betale halve summen nå, og så skal jeg få resten av pengene rett på konto via finansiering hos Postbanken. Det er selvfølgelig fullstendig uaktuelt å levere bilen fra meg uten å ha fått penger. Men så fant han ut at han kunne bruke kredittkortet og ta ut 10k, så hadde han visst noe hjemme pluss at han skulle låne fra broren, slik at han hadde alle pengene. Men så skulle jeg få penger overført fra Postbanken senere, fordi de overfører direkte til selger. Og så skulle jeg overføre tilbake til kjøperen igjen etterpå. Men for å få til det måtte jeg skrive noe greier han skulle levere til Postbanken, altså en melding om at jeg hadde solgt bilen til ham, men der skulle det stå for 44.000,-... kort og greit dokumentforfalskning. Fant ut at jeg IKKE gadd å ta båten til Moss i kveld for dette tullet, spesielt siden jeg må hentes på kaien etterpå, og alle kompisene her er på fylla eller hjemme hos foreldrene for helga. Ringte derfor og sa at vi tar dette i morgen istedenfor. Det var greit, men nå nettopp ringte han tilbake igjen. Jeg sa at jeg ikke har lyst til å skrive for mye på brevet til Postbanken, da det er dokumentforfalsk. Bedre ble det ikke av at han sier grunnen til at han må ha det slik er at man ikke får lån på biler under 40k. Da betyr dokumentforfalskningen plutselig noe. Men nå er det bare rot med at jeg må skrive bullshit og fakse det til Postbanken og bare blah. Nå er jeg LITE drittlei, og alt dette for en latterlig tullepris, og en haug med samtaler på elendig norsk ("har du problem med elektrikeren?" ble jeg blant annet spurt om...). Han sier jeg skal si at bilen er solgt og greier, men det er ikke aktuelt, ikke med alt dette tullet og den drittprisen. Hadde det ikke vært for at det er så langt mellom de potensielle kjøperne hadde jeg bedt ham ta seg en pølse for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Jeg hjelper bare Gunnar! Det er sånn det skal være! Hvorfor vil du ikke si hvor du jobber forresten? Flau over det, eller redd noen skal stalke deg? Det er liksom ikke den kuleste sjappa i byen da, har fått så mye drittslenging fra før, så jeg gidder ikke bli mobba ut herfra i tillegg, hehe Er ikke SÅ gale da, men.... Forresten en kjempedeal du fant deg der med KebabMofasa Tror du gjor lurt i å drite i han der ass... Må da kunne finne noe bedre en det....jeezes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 Det er liksom ikke den kuleste sjappa i byen da, har fått så mye drittslenging fra før, så jeg gidder ikke bli mobba ut herfra i tillegg, hehe Er ikke SÅ gale da, men.... Kan ikke skjønne hva som skal være sååå ille på Kvadrat. Glitter? Bingo? Har vært sammen med ei bingovertinne jeg, så no worries. Menmen, vil du ikke si det skal du slippe. Tror uansett ikke du blir mobba vekk! Vi er så glade for å ha ei festlig BMW-jente her atte... Forresten en kjempedeal du fant deg der med KebabMofasa Tror du gjor lurt i å drite i han der ass... Må da kunne finne noe bedre en det....jeezes Har ikke gitt fullstendig f... i ham enda, men han får stille med pengene cash, og ikke noe mer tull. Kommer uansett en annen og ser på den i morgen, og han virker en smule mer seriøs. Har penger og mangler bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Kommer uansett en annen og ser på den i morgen, og han virker en smule mer seriøs. Har penger og mangler bil. Bingo!! Håper det løsner denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2004 Forfatter Share Skrevet November 20, 2004 Kommer uansett en annen og ser på den i morgen, og han virker en smule mer seriøs. Har penger og mangler bil. Bingo!! Håper det løsner denne gangen! Håper og det! Han ringte tidligere og spurte fint om han kunne komme i morgen heller, hadde fått en smule trist nyhet i dag, så da blir det slik. Ser også ut for at det kommer enda en i morgen, så nå mååå den snart gå! Luringen som skulle kjøpe bilen i går har selvfølgelig ikke ringt igjen. Ingen bombe. Makan til drittmann er det lenge siden jeg har møtt. Det er seriøse kulturforskjeller mellom Norge og Midt-Østen ute og går hva gjelder kjøp og salg ass. Det er tydelig at de er vant med at det ALLTID er kjøpers marked, for de har null respekt for selgerne, og holder en nesten for narr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Forfatter Share Skrevet November 21, 2004 I dag tidlig ble jeg vekka av telefonen. Det var nok en utlending som ringte (fra Holmenkollen) og sa følgende (ordrett): "Jeg GIDDER ikke komme til deg, det er så langt. Når kan du komme hit med bilen?" Fuck off liksom. Eier jo ikke respekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Forfatter Share Skrevet November 21, 2004 Var hyggelig og sa jeg skulle ringe ham hvis det ble aktuelt, så jeg skrev opp navn og nummer, men tror nok ikke det blir aktuelt uten videre. Han sa han var 95% sikker på at han skulle kjøpe bilen, men da må han klare å bevege seg 1 time sørvest. Tror ikke det er noe som er enklere enn å kjøre E18 fra Oslo og gjennom Drammen og rett hit. 100-sone store deler av veien og greier. Men det kan virke som det er lettere å selge bil hvis den står i Oslo. Er den ikke solgt når jeg skal hjem på juleferie kan det tenkes at hagenisse får en nøkkel og ferdigsignerte kontrakter og salgsmeldinger i postkassa, og så parkerer jeg den utenfor blokka hans. Har vi en deal, hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Herregud....GIDDER ikke kjøre en tur på 1 time?? Sier vel litt om lysta på å kjøpe bil det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå