Gå til innhold

Erfaringer med annonse i Aftenposten?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Han var rar. Men han var tydeligvis interessert, for han ringte meg igjen for litt siden. Strakk seg til å foreslå Sandvika denne gangen. :P

Men nå er'n solgt! ... Til han som ringte på fredag.

Dvs., alt det formelle og penger og greier ordnes i morgen, men han virka veldig skikkelig, har alltid ringt meg som avtalt, og alt har bare vært honky dory, så jeg stoler på at det går i boks. Det endte til og med opp noen festblanketter over Ali fra Ski, men fortsatt langt under det jeg trodde jeg skulle få! Jaja, tror han har fått en god og billig bil, og jeg er fornøyd siden jeg fikk solgt den. Hadde bare blitt pes om jeg måtte beholde den ut på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg venter med å gratulere til den er bekreftet borte ;) Men dette låter jo bra.

... og lurt var det, for han jeg sa skulle ha den sendte meg SMS på mandagen om at han ikke fikk lån. Han sa til meg på fredagen at han allerede hadde fått lån. Menmen, hadde heldigvis et par til som var veldig interesserte, så jeg tok kontakt med han jeg syntes virka mest ålreit av de to, og han kjøpte den i dag, cash. Tok den på stedet. 35k..

Han har utvilsomt fått mye bil for penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så hater jeg å ha slikt liggende å gnage i bakhodet, og jeg hadde bare tapt penger på å ha den stående.

Skal hjem til Rogaland (med BMWen) om 2-3 uker, og hadde Chrysleren fortsatt stått her da hadde jeg kommet tilbake fra ferie til en bil som skulle rett på EU-kontroll, pluss at forsikringa tikker og går, og registerreima skal snart byttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg måtte venta til våren da. Har prøvd i et par måneder nå, og det var laber respons før jeg prisa den kraftig ned. Hadde en som kikka på den da den stod i 48k, og noen som ville se på de, men det ble aldri noe mer. Kunne nok vært heldig, menmen... Fikk den nå bort. Viktigere det. Eksamensperiode og alt på skolen nå, trengte å få bilen bort fra tankene. :)

Og så er det greit med penger før jul. Skal nok mekke en del på BMWen, så da kommer de greit med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...