Oddgeir Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Halla. Lurer fælt på hva som gjør at jeg ikke får start på min bil. Jeg har gnist og bensintilførsel, men dysene åpner ikke. Har også strøm på dysene ( begge polene), men får ikke minus puls fra hjernen. Hva har jeg glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Ved kalstart er det jo en egen kaldstart dyse. Den skal styres av en termistor av ett eller annet slag...tror jeg.....det står sikkert brukbart forklart i Haynes manualen for aktuell bil. Hvis den er deffekt vil ikke kaldstartdysen aktiveres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 har du fått godkjennt ombygginga di?? holder på me et slikt prosjekt sjøl.. men godkjenning hørest ut til å bli et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Er ikke sikker på disse motorene, men sjekk om det står 2 givere på kassa og om de gir signal. Evt. om de er snudd, kobla motsatt.. Hvilken modell er motoren, og hvem bryr seg vel om godkjenning...? - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 for min egen del so ekje godkjenning so nøye.. men d e greit den dagen d skolle skje nåke da.. å når du he kosta på bilen 40 k. so e d greit når den ska selgast.. ej meina at en bil me feit motor uten gokjenning ekje vert hjula den står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Det er en 86 mod motor. er vel 3,4l m106 den heter. Giverene på girkassa er målt og forsøkt bytta om, men uten resultat. Jeg tror problemet kan ligge i tilkoblingen av den ene hjernen. Den er utstyrt med to store kontakter der den ene går på motor og den andre er for styring av automatkasse (under tvil). Siden bilen er utstyrt med manuell kasse, kan det kankje by på noen problemer? Kaldstarten kommer vel i tillegg til de dysene som fungerer under normal drift. Det er disse som er problemet. Når det gjelder godkjenning må vel bilen være utstyrt med ABS bremser. Tilsvarende hva 745 er utstyrt med. ellers skal det vel være greit å få godkjent TROR jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 fått start ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Har hjerne du kan kjøpe av meg i tilfelle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Eller vet ikke helt med "hjerne", men har ihvertfall ecu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 d er 99,9% sikkert att du ikke har koblet rett den kontakten som skal gå til kassa. den må kobles om for att du skal få signal om att d er "automatkasse" der. jeg har selv bygd en 345 og der er d slik. har koblingskjema en plass som jeg har ordnet selv. vet bare ikke helt vor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 jeg har også koblings skjema... bilen min starter ikke uten den kontakten .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 er vel samme skjema d er snakk om da. ha ha ha. ditt pakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 da e d i som har d da... har d i permen i .... mange sida skreiv i, å tegna slik at i sku klare å lage en te vist i måtte ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 samma d. va min kontakt d kom fra. he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Når dere snakker om kontakten på girkassa, mener dere da en av de to rundesensorene som går mot svinghjulet eller den kontakten som er i den ene hjernen. Siden jeg spør, har ikke fått start nei. Koblingsskjema er bra. Finner dere, så må dere ikke være redd for å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå