Gå til innhold

535 med 745 motor.


Oddgeir
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder godkjenning må vel bilen være utstyrt med ABS bremser. Tilsvarende hva 745 er utstyrt med. ellers skal det vel være greit å få godkjent TROR jeg.

Jeg vil gjerne at du forteller meg hvordan det blir godkjent, da bmw-norge ikke finnes interesserte i å hjelpe til med slikt. Biltilsynet krever papirer fra bmw om hva som må gjøres for å godkjenne det.

Er svært interessert i å høre hvordan dere har gått fram for å få godkjennelse på byggene deres. Jeg sliter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bilen min ble ombygd til 535, kontaktet vi bmw norge som ikke var eller er behjelpelig med noe som helst. Jeg fikk derimot et tips om at Das motor i Trondheim tok på seg godkjenning av ombygging. Etter at den var fårevist, fikk jeg med meg papirer der det stod at bilen var forsvarlig satt sammen etter fabrikkens spesifikkasjoner. Ble så henvist til biltilsynet som ikke engang så på bilen før de skrev ut nye vognkort. Tøft? Om dette funker med en turbomotor vet jeg ikke, men abs bremser har jeg hørt skal være påkrevd. Spør Das motor du, spørs om de vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den var fårevist, fikk jeg med meg papirer der det stod at bilen var forsvarlig satt sammen etter fabrikkens spesifikkasjoner.

"etter fabrikkens spesifikasjoner" -- Det er nettopp dette bmwnorge skal gi ut. En dokumentasjon på at dette faktisk er fabrikken spesifikasjoner. Men trønderene hjelper kanskje til med det også? Skal høre med dem jeg. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 3,4 l. Er det noe forskjell på koblinga om det er 3,2 eller 3,4 kankje. Såg at du skulle selge motoren din også. Ikke bra nok altså? Hvis jeg får demontert ledningene og sent de på bussen på lørdag, hadde det gått greit? Du tar deg bare betalt for det du trenger av rele ol + evt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...