Runar-CSi Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 nei, ikke noen forskjell... kunne bare tengt meg å kikka litt på motoren din.... eller register kjeda... joda, motoren er bra den, vurderer bare å selge den men d blir nok ikke til d... har kosta på den så sinnsykt mye! 200 for arbeiet, og 50 - 100 kr for relè og kabelsko... hørtes ut som en fin pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 forresten, skal være i eresfjorden fra fredag til søndag å mate sauene til svigers (!) så send meg ei mld på mob nr: 93099657 så kan jeg ta meg en tur til isfjorden å hente kontakten (og kansje kikke litt på reg kjeda di vist du gidd å skru av nokken deksel).... ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 Den er go. Ringer når jeg har fått tak i kontakten jeg. Blir sikker hjemme stort sett hele tiden i helga. Hadde nok kankje passet best i løpet av lørdagen. Du når meg på tlf 92628706 om det skulle være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Den e grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå