bimmerdude Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 Jeg har selv sett det i ETK før jeg skrev det jeg skrev sist. Men det beviser jo ingen ting det egentlig. Selv om det ikke var en opsjon på bilen er det mulig å bestille den delen fordi det er nesten samme modellen. Det er en del til E36, sikkert derfor den vises til 98 modellen også. Er jo f eks ikke mange deler fra en 91 modell som ikke kan bestilles til en 98 modell i ETK er det vel? BMW syns sikkert ikke det var nødvendig å ha LSD på opsjonslista når det kom ASC+T muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Hvor skal det stå henn under på diffen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 har e30 noen merker på diffen sin også? Griet å finne ut om jeg har brems eller ikke før jeg bestiller de delene fra Koed så jeg får 40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 den må vel være merket på ett tydelig vis hvis det er diff.brems, diff.bremsen skal jo ha annen olje siden det er lammeller inni den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 ja skulle da tro det.. noen her som veit det eller? Nå prater jeg om E30.Jeg snurra på flensen på diffen, og dem gikk motsatt vei. Men det er vel ikke måten å finne det ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 ja skulle da tro det.. noen her som veit det eller? Nå prater jeg om E30.Jeg snurra på flensen på diffen, og dem gikk motsatt vei.Men det er vel ikke måten å finne det ut på. Jo, det er måten å finne det ut. Jeg har fått skiftet til diffbrems nylig, og før så gikk dekkene hver sin vei. Nå går de samme vei når man snurrer på ene hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 okei, ja har hørt det.. men folk har skrivi så mye forskjellig tidligere i denne tråden her, så ble usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Det henger en liten metalllapp på en av de øverste boltene på diffen. På denne skal det stå utvekslingen og den kan stå en "S". Står det en "S" så har du diffbrems Slik ser "lappen" ut. diffbrems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 ok, takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå