bjirn Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Ja. Ideen med denne tråden er at hvis du har noe du ikke trenger, som ikke er verdt å selge, kan du gi det vekk her. Evt hvis du har noe, og vil ha noe annet her, kan du si fra her. Ja, dårlig forklart... Men tror de fleste skjønner tegningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 God ide det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Liker ideen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Bra idé, men har ikke no spesielt akkurat nå.. Har 4stk 14" stålfelg, men tviler på at det er til interesse liksom!... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Er det noen som har et baksete til e 28 i svart skinn til salgs? har bare forrhud nå skjønner dere. Ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Hvis noen har et helt sportsinteriør til 2dørs e30 liggende og slenge, tar jeg gjerne imot. Skinn funker også Kan også vurdere e36 fremstoler... Har ikke penger, men kan bytte i diverse pcdeler, anlegg eller deler til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Eske med 13 kokosboller (var 20 men de er satans gode!) ønskes byttes i E30.... De er schvartens gode!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 HAHAHA blir nok mye respons der ja hahahaha lykke til, skal vedde på at det er mindre en 13 allerede imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hvis de er VELDIG gode kan du få to brukte oransje blinklys til E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hehe... De er VELDIG gode!! Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb for da skal jeg spise opp resten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Interiør (seter) fra e12 GIES BORT! (var det ikke det tråden var tenkt til?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Har en topp liggende. Sittet i en E30 320i, 85 mod. Trenger i alle fall nye vipparmer. Selv har jeg lyst på hvite blinklys, lyktespoiler eller andre småsaker folk har liggende og slenge i garasjen som jeg kunne brukt Har også liggende instrumentpanel, hvor kun speedometer mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå