hagenisse Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Heh, da jeg greide havne på krykker for noen år siden måtte min nå eks-kjæreste kjøre. Tror aldri jeg har vært så redd Kommer inn mot en rundkjøring og det kommer en bil... - "den rekker vi...", full gass, - "nei, den rekker vi ikke", full brems, -"jo, vi rekker den alikevel" og full gass igjen.. iiik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Ja en ting med kjøringa... en annen ting er hvordan felgene ser ut etter på!! Kantkjørt til tusen... Skulle tru de sikta på alle kantene!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 ...eller madammen som fortsatt ikke husker å gløde før hun fyrer dieselen... Stakkars lille tds'en... Men nå er det vinter, så nå starter'n ikke uten gløding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Jeg kjørte bak en dame i vår (tror jammen hun kjørte Astra hun også!), som nok akkurat hadde lagt om dekka. Jeg så at venstre bakhjul rista noe fryktelig, så ut som hele hjulet skulle falle av i hvert øyeblikk. I første lyskryss hopper jeg ut, og løper bort til dama for å si fra. Hun sveiver ned vinduet, og jeg forteller at hun nok bør se å få skrudd fast hjulet skikkelig...."Ååå....Har det skjedd igjen?? Ja ja...Jeg får kjøre pent hjem da, det er bare et par kilometer..." Hvorpå lyset blir grønt, dama ruller opp vinduet, og kjører..... GRØSSS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Hehe. Er mange lure damer på veien. Ei venninne mista ene hjulet i 80 eller noe. Gikk faktisk ganske bra. Åja, jeg jobba i Oslo i '99, sjefen min der hadde akkurat fått seg ny E46, så kom han på ring 3 på vei til jobb, plutselig kom det et hjul susende og traff rett i ene skjermen og spratt over taket på bilen hans. Den var 2-3 uker gammel eller noe. Digg opplegg tenker jeg. Det var forresten IT-direktøren i ABB.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 hehe må være sprøtt å oppleve noe slikt! håper alt gikk bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Hehe. Er mange lure damer på veien. Ei venninne mista ene hjulet i 80 eller noe. Gikk faktisk ganske bra.Åja, jeg jobba i Oslo i '99, sjefen min der hadde akkurat fått seg ny E46, så kom han på ring 3 på vei til jobb, plutselig kom det et hjul susende og traff rett i ene skjermen og spratt over taket på bilen hans. Den var 2-3 uker gammel eller noe. Digg opplegg tenker jeg. Det var forresten IT-direktøren i ABB.. Noe av det samme skjedde med meg; Bor i Porsgrunn og var i militæret i Lillestrøm. En dag jeg kjørte innover, rett før oslo, hører jeg et dunk i siden på bilen min i det jeg cruiset forbi en bil (er ikke sikker på hva slags bil det var). Så til siden å så en bil uten forhjul suse rett i betong-veggen langs veien... gikk bra men skvatt litt han som kjørte den andre bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Koffor kan ikkje folk stoppe og sjekke jul boltene når det begynner og riste da??? Rekner med det rister ganske jævlig før dekket ramler av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Sykeste jævelen som har gjort det der ass... At han turte, kan kunne jo ikke vite hvor lenge dama skulle handle, plutseli hadde hun komt ut og - oisann!!! Ehhh..... Hehe...du vet jo sikkert hvor lang tid damer bruker i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Sykeste jævelen som har gjort det der ass... At han turte, kan kunne jo ikke vite hvor lenge dama skulle handle, plutseli hadde hun komt ut og - oisann!!! Ehhh..... Hehe...du vet jo sikkert hvor lang tid damer bruker i butikken Hehe 90min er ingenting..... ;) Good1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå