Gå til innhold

Sinnsyk E30


WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en kompis med bmw 318... han har plukk dårlige dekk framme, så hver gang han skal dra på sleng går bilen bare rett frem!!!! Han har nye dekk på bilen, men de er bak...

Det er riktig det, det beste dekkene bør faktisk stå bak. Dette er for å få styring i en sterk oppbremsing. Men om det er å fåretrekke til vanlig kjøring er opp til hver enkelt å vurdere.

- Chris

De beste dekkene skal stå framme på bilen...!! Når du bremser legger bilen mest vekt på framakselen...

Var også av samme oppfatning til jeg leste om dette i et eller annet bilblad for noen år siden. Men da snakker man selfølgelig ikke om 2 utslitte dekk og 2 nye dekk. Da er det snakk om slitasje diferansen som dekkene får etter en hvis tids normal kjøring, eksempelvis etter en sesong. Grunnen er som sagt at man ønsker å ha kontroll på bilen i en oppbremsing, snurrer man er det jo kjørt. Men sett fra en annen side, det er det jo om man ikke for stoppet også. Men har man styring er det ofte flere muligheter...

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange oppfattninger på dette. har man dålige dekk bak og beste fremme kommer man jo ikke fremmover heller. he he. men med dålige dekk fremme og brae bak har man jo ikke styring så hvorfor skal man da komme seg fremmover. he he. jeg kjøper bestandi 4 nye dekk til bilene mine vær sesong jeg. pga att jeg kjører bmw og for att jeg hater og sette meg fast. har ikke hadt noe problem til nå vertfall. men på en svins bil kan dette diskuteres. da kan d stå sommerdekk bak så lenge jeg har styring og ikke går rett frem rundt biltilsynet f.eks. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Beklager at jeg drar opp et gammelt thread, men jeg klarte å miste dette klippet. Noen som har en ny link?

Når du har lasta det ned, kan du være så snill å prøve å legge det ut her igjen? =) Sitter på jobb nu, å DC er ikke akkurat populært her ... ;p

(Jobber på IT-kontoret på høgskolen :lecture: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...