Gå til innhold

Stilig Citroën-reklame


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Morsom sak :) Ikke så veldig nyttig i lyskryssa men dog...

Hadde en C3 tdi når jeg var i Italia sist og den var god den, fruen likte den veldig godt. hun var derimot ikke like happy når vi cruisa Autostrada'en i 173km/t (måtte jo sjekke max...)

Når vi kjørte opp til Milano igjen for avreise kjørte vi forbi 7 Ferrarier som lå i følge (søndager er det veldig vanlig med bilsamlinger/Autostrada"cruise".

Flere nyere Ferrarier samt en F40.... siklesikle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citroen er og blir dritt biler az... (kanskje ikke WRC, men vanlige gatebilenr)... Far min kjøpte seg en spiller ny Berlingo.. Bilen hoppet som en kenguru!!! :? Endte med at en måtte bytte hele ledningsnettet... Senere eksploderte bakruta uten videre.. Og så 1 og et halvt år senere datt bakpotta av.. Den var rustet tverrs over røret... Vann som randt inn bakvinduer og dårlige pakninger...

Husverten min i den gamle leiligheta jeg bodde kjøpte seg og citroen... Helt ny C5.. Bilen har stått mer på verksted enn på veien.. Problem med bakakslingen.. Løse deler og feil på el system..

Tror det blir lenge til vi ser en Citroen danse rundt på en parkeringsplass.... :wink: (men reklamen var kul :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere citroen-eier må jeg selvsagt svare på alle disse tåpelige drittbil-påstandene fra folk som aldri har hatt en selv eller noe. Så det så! :P

En berlingo er nå en billig bil, men hoppet som en kenguru? Jaha? At bakruta eksploderer er ikke så uvanlig, skjedde på en celica til en kamerat her forleden.

Mandagsbiler og barnesykdommer finnes hos alle produsenter. BMW er vel ikke akkurat helt i toppen når det gjelder kvalitet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...