///M Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Først og fremst Gratulerer. Ikke selg bilen før du har tatt bilde av den med barna i, hehe, plassere en ved rattet,panseret og taket kanskje, ville sett kult.. E34 eller E39 stasjon vogn hadde vel hvert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Jeg vil ihvertfall se bilen før du finner på noe tull med den, Kjell Rune! Og så glemte jeg jo å gratulere; Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Grattis så mye!! har nettopp blitt pappa selv! fikk en datter for 6 uker siden! Det er det beste som har hendt meg iallefall! Selv er jeg 25 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Jeg er 18 å har 4 unger på 2, 3, 4 og 5 år! E30en holder lenge den for mine fantasi mareritt unger... Øøøøøøø... starta litt tidlig eller? Første spratt altså ut når du var 13år? Det vil kanskje til og med si at den var påbegynt da du var 12 år?? Jøss... eller mente du 28 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Jeg er 18 å har 4 unger på 2, 3, 4 og 5 år! E30en holder lenge den for mine fantasi mareritt unger... Så hvis jeg jeg forstod riktig står han vel fremdeles på 0?... Mulig jeg tar feil men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 hehehe... Var aktiv som faen jeg når jeg var 12...var ikke dere? hehe..nei, har 4 unger minus 4. Har såvidt nok til å forsørge meg selv for tia, hvordan i huleste sko jeg greid å forsørga et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 takker så meget, jeg holder nok på m3´n så lenge jeg har mulighet og økonomi til d. er dyrt med 2 barn vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Gratulerer ja!!! Høres jo pokker meg ut som hele gjengen her inne skal ha barn jo...og alle er mer eller mindre på min alder...hjelp! Burde vel få gassen i bånn jeg oxo da heheh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 takker så meget, jeg holder nok på m3´n så lenge jeg har mulighet og økonomi til d. er dyrt med 2 barn vil jeg tro Jeg er så heldig å ha to barn selv, og kan vel si at det koster penger, men det er ikke pengene som er den store "kostnaden" i forhold til bilinteressen. Det er tiden. Å ha barn er ingen deltidsaktivitet, og det er først når barna kommer til verden at samboer/kone får en ny tittel. Mange tror at den nye tittelen enkelt og greit er mor/mamma, men det er jo bare en liten del av helheten. I BMWCCN lærte jeg den tittelen som jeg synes er mest beskrivende:FTK = FriTidsKoordinator Da må man prioritere tiden nøye for å kunne stelle med sin bilhobby. Mine barn er nå 6 og 9, og det går an å ta de med på en del av biltingene, men de blir fort leie av å se pappas bein stikke ut fra undersiden av bilen, og har heller lyst til å være med venner. Etter hvert som de blir enda større regner jeg med at det vil kunne bli proporsjonalt mer tid hos/med venner, og pappa får mer tid til bil. Det kan jo også legges til her at jeg ikke har kunnet prioritere bilhobbyen så mye siden jeg ble "pappa", og først i fjor følte jeg at det var på tide å ta tak i dette igjen. Det har vært et deilig år, og jeg satser på at det bare kan bli bedre...... Håper du har bedre prioritering i fritiden enn hva jeg hadde, Kjell Rune, slik at du ikke mister taket i interessen din. M3'en fortjener å bli tatt vare på, og ikke minst bli brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg stiller vel for meg selv jeg da, siden jeg absolutt ikke har lyst på noen unger. Kanskje fordi jeg, ifølge Gunnar, er en drittunge selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Haha. Har jeg vel ikke sagt, ikke bare det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Gratulerer ja!!! Høres jo pokker meg ut som hele gjengen her inne skal ha barn jo...og alle er mer eller mindre på min alder...hjelp! Burde vel få gassen i bånn jeg oxo da heheh.... Hvis du trenger hjelp så rop ut Hilsen Bukken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Gratulerer ja!!! Høres jo pokker meg ut som hele gjengen her inne skal ha barn jo...og alle er mer eller mindre på min alder...hjelp! Burde vel få gassen i bånn jeg oxo da heheh.... Hvis du trenger hjelp så rop ut Hilsen Bukken... Du vet jo ikke hvordan hun ser ut? gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 trenger ikke det hvis han er desperat nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Hehe... . men det finns jo grenser da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå