Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Nå må dere være snille her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Vel....viss noen her inne lurer på åssen jeg ser ut så er det bare å ta turen innom Deiligst.no....kaller meg Aguilera der oxo!! Og viss det var tvil, så har jeg mann...så jeg trenger ikke noe hjelp neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Legg ut link da så vi får se hva vi går glipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2004 Forfatter Share Skrevet November 25, 2004 jeg har sett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg er ikke så inni dette datagreiene så jeg får ikke til å legge til en link, men jeg la bildene ut i galleriet mitt....så får di ligge der til Gunnar sletter dem, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jepp så jeg å Blond da gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Der var du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 naii...slutt nå!!!! hehe....trenger da for f... ikke vise over hele siden...hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Hehe.. Var da ikke så værst det der. .Ikke noe å skamme seg over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Kan ta det bort vis du vil az??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Synd Gunnar solgte bilen, gikk vi glipp av julenissekostymebildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Tanga og nisselue i matchende farge er jo toppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 25, 2004 Forfatter Share Skrevet November 25, 2004 he he. her skjer d gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Hehe. Kan få stille opp i nissekostyme med femmeren heller. Skal vel selges en gang den og. Men Aguilera, Bryne? Er du Bryne-jente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 heheh, joda..stiller opp jeg vettu Bryne jente ja...er nok d typen bor på Forus, jobben er her ute osv så d blir 50/50 Bryne - Forus liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå