Saltkjelen Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Tenkte det ville være på sin plass med en liten spørreundersøkelse. Hvor ofte vasker dere bilen(e) deres? Noen endringer fra vinter til sommer? Personlig liker jeg hvertfall å dra over bilen rundt èn gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hmm... vaska bilen sist når jeg la om til sommerdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 På sommeren vasker jeg den sikkert 3-4 ganger i uken. blir bestandig litt støv som legger seg på. Men på vinteren blir det mer 2 ganger i mnd'en. 1 gang pr. 14 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 jeg jobber jo i en vaskehall så 3 ganger i uka om vinteren og vær dag om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Brukte å vaske E 30´en ca en gang i uka eller når det ble drit på den.. Om vintern kjørte jeg den ikke...(jævla saltinga=RUST)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 bare så d ikke blir noen missfårståelser. m3´n er parkert om vinteren den og. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Min har ikke fått vask på 3-4 uker tipper jeg. Etter en lengre kjøretur på trafikkert vei i dag ser den helt j.... ut. Den er mer grå enn hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Vasker mye i sommertid, veldig lite på sånne drittdager, og slit å få bra det bra inne i bilen, men men, vanskelig å holde bilen ren innvendig når man røyker i bilen, spiser mat i den er med en haug venner og ute å råner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Nå i det siste har det blitt ca en gang i uka(blir fort skitten), ellers på sommeren blir det når den er skitten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå