Muren Motorsport Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 for å ta blikket vekk frå et dårli design! AHA! tøffe lykte!! sånn må ej ha til bmw`en.. hoffa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Mazda 6 er faktisk en veldig vellykket bil. Men jeg er enig i at lyktene ikke er veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hater disse lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 i statene er lexus lykter like harry som wounderbaum er her. Det kan jeg love deg at varierer kraftig! Er det noe man ikke kan slå over en kam, så er det USA. Det er nesten 282 millioner folk der! Vi vet vel litt om hvor store forskjeller det er f.eks. mellom Norge og Serbia... bilen til Gunnar om et halvt års tid Definitivt! Den der skal printes ut og henges over senga - det er målet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 jeg har rimelig god kontakt med folk i bil miljøene i statene, mest i japse (honda) miljøet. Og det er kun "bønder" som styler med lexus. Ta å søk på "altezza" på http://www.honda-tech.com. Så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Hvis jeg først skulle ha jappse bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 grise harry. Sikkelig stygg spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Denne da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Eller kanskje denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Er ikke mye designmessig bra japser gitt. Og alt med spoilere på er jo dømt til å se ille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAS612 Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 ho der er ikke fullt så harry.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 jeg har rimelig god kontakt med folk i bil miljøene i statene, mest i japse (honda) miljøet. Og det er kun "bønder" som styler med lexus. Ta å søk på "altezza" på http://www.honda-tech.com. Så ser du. Ja, men det er nok i stor grad merkeavhengig. Det har blitt "ut" med lexuslykter på BMW også, fordi det har fått litt wannabe-status, mens det på mange merker fortsatt er utrolig pop. På US-biler er det faktisk euro-lykter med oransje blinkere på som er mest "in", der borte er de bare røde/hvite... Og hun berta der, hun er jo dritharry! Makan til tomboy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 bare så det er sagt, INGEN mobber den vingen på den grønne der! For den er dønn lik den som står på den hvite min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Jeg mobber den ikke, jeg fiser i dens generelle retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 dinna grøne må no ver meint som en sånn:senka lada me flamma greier,, ser no faktisk ut som om bilen står på en skrot.. ikkje skilt,tilfeldi parkert,,osv. får jaffal håpe d......... en bmw bør ikkje ha serli mæir stæsj enn den he frå fabrikk,, litt senking,felga å et smakfullt stylingsett frå et stylingfirma bmw går god for er på sin plass,,alt anna e stort sett jålete/styggt!! d va no mi meining da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå