M6 Bjørn Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Ja nå er forumet nede igjen,noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Er nok linjene denne gangen. Plexcom.no funker heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Kommer ikke inn i dag heller,hmm lover ikke godt med tanke på jula.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 22, 2004 Share Skrevet Desember 22, 2004 Kommer inn nå!Virker som det går litt kjappere på forumet faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 27, 2004 Share Skrevet Desember 27, 2004 Si nå ikke at sidene er nede IGJEN!? Kommer ikke inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 er blitt drittlei bmwccn sidene. Det er så rotete. klarer ikke å følge med på noen diskusjoner, og viss jeg vil følge med i en, så må jeg klikke så mange ganger for å få opp hvert svar. Nå sjekker jeg bare de mest interesange trådene, da helst om E30. Jeg liker meg godt her på BMw guiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Tror Einum kommer sterkt tilbake på ny året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå