cmn Skrevet November 26, 2004 Skrevet November 26, 2004 Laster ned nå. Lå på 18kB/s ei stund, men ligger jevnt på 12kB/s nå. Har lasta ned 52%...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2004 Skrevet November 26, 2004 På vanlig Direct connect ligger det på ca 40kb/sec til meg... Og DC++ ligger rundt 70-100Kb/sc.. Rart at det skal være så treigt...
cmn Skrevet November 26, 2004 Skrevet November 26, 2004 Hos meg har det alltid gått sakte med x. Har 87% nå da!... Skal ut å kjøre en tur nå, så da er den vel ferdig med å laste ned til jeg kommer hjem igjen etterpå...
alexrh Skrevet November 26, 2004 Skrevet November 26, 2004 Dette er det beste x programmet jeg har funnet. http://azureus.sourceforge.net/ Et tips er å finne x filene med flest "seeds" (delere). Får ofte meget rask nedlasting da. Eller la de lastes ned over natta. Når man kommer fra jobb er pc`en full av godsaker for kvelden. Ps. Last ned alt av Pimp My Ride, Viva la Bam, wildboyz. Er til å le seg ihjel av.
BMW525i Skrevet November 26, 2004 Skrevet November 26, 2004 Prøv et program som heter x storm det fungere, men husk å åpne porter i modemet, da vil du få raskere nedlasting.
Hhenrik Skrevet November 27, 2004 Forfatter Skrevet November 27, 2004 Kjør bit tornado. Det er det beste programmet jeg har hatt, og jeg har holdt på med Bit x i et år nå, hatt vell 6 forskjellige torrenst prog. og bit tornado føler jeg er best. Dere klager på lav hastighet, jeg har chello (som ikke er kjent for å være så bra..) med 700 i download, og når jeg laster ned fra bit x sider får jeg en hastighet mellom 80 - 140 (140 er max download med chello har jeg funnet ut), så ut ifra dette ville jeg si at xs er mye bedre enn dc++ ol. Du får det du vil ha, å det er alltid seeds å laste ned fra.
Gunnar Skrevet November 27, 2004 Skrevet November 27, 2004 Chello har vel ingen pakker med 700kbit ned lenger. Og 700kbit er ikke mer enn 86kB/sek, så 140 er langt over hva du ville fått, så du har nok raskere linje enn som så. Har forøvrig ikke noe problem med hastigheten på xs jeg heller, men så har jeg 10Mbit... Og foretrekker dessuten ftp! Men er verdt å merke seg at xs som regel begynner å gå raskere etterhvert. Tregt i starten før man begynner å uploade til andre..
hagenisse Skrevet November 27, 2004 Skrevet November 27, 2004 Hva er så dårlig med chello? Eneste jeg har å klage på er at de blokkerer porter. Jeg har 2048/384 og får rundt 280kb/s max ned. Både xs og dc++ funker jo, men det greieste er å mase på en kamerat (f.eks Gunnar ) til han laster opp det man vil ha
SE Skrevet November 28, 2004 Skrevet November 28, 2004 Hva er så dårlig med chello? Eneste jeg har å klage på er at de blokkerer porter. Jeg har 2048/384 og får rundt 280kb/s max ned. Både xs og dc++ funker jo, men det greieste er å mase på en kamerat (f.eks Gunnar ) til han laster opp det man vil ha Hehe ja, har en kamereat som har masse ftp'er. Mange 1Gbit ftp'er også.
Hhenrik Skrevet November 28, 2004 Forfatter Skrevet November 28, 2004 ehey! chello har oppgradert linja mi! 1 mbit hehe! det som er dritt med chello er at de for det første er ekstremt ustabile, jeg har vel internett 6 av 7 dager i uken.. For det andre så oppgraderer di faen ikke uploaden så det går ikke ann å spille onlinespill uten at det hakker. For det tredje så har de forbanna dårlig brukerstøtte! Vi mista alle TV-kanalene i en uke for en tulling fra chello hadde registrert oss som sperret/avsluttet abonnement. Det tok en hel uke ifra vi informerte chello om problemet til de fikset det. Tok forresten 2 min å fikse det, kom en fra chello, lukket opp boksen utfor nabolaget, fjerna en plastgreie å gikk igjen, å der hadde vi tv igjen... åså er det jo ikke særlig billig...
grewling Skrevet November 30, 2004 Skrevet November 30, 2004 Azureus er også en glimrende og oversiktlig klient for xs. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå