Riefarn Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 En uke siden jeg satte på leppe på bilen.... og i går kveld gikk den igjen... ikke er bilen spesielt lav heller... kom kjørenede, og en snøbrøyter hadde kjørt tvers over vegen så det lå en fin kant på ca 25cm midt i veien... da var det plutselig jeg som var brøyteren... hele leppa ble splintra.. småkjedelig men.... Er det ikke sånn at man kan klage hvis bilen er på en viss høyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 bilen skal værtfall ikke være lavere enn en viss høyde vet jeg. d er bare og høre med biltilsynest d. men d er ganske høyt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Du kan klage på hull i asfalten og alle slike ting, men snø og en ettermontert leppe har jeg mine tvil til at du kommer noen vei med. Men du kan jo gi det et forsøk. Tviler på at det er verdt det! Vil uansett påstå at det er rimelig dumt å skru på en leppe midt på vinteren. De fleste jeg kjenner skrur de av om vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Måtte skru av GT leppa mi jeg også..... Blir litt "tam" fronten da men hadde jeg ikke skrudd av leppa så hadde den blitt til et byggesett nå i hvertfall... Skikkelig vinter her i trøndelag.... Pic's : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Tull og tøys, bilen din er jo mye penere uten det plasttøyset nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 BlæH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Har tatt av frontspoileren for vinteren jeg også. Men jeg har jo GTS som endrer utseende ganske så kraftig, så ikke f**n om jeg tar noe bilde av fronten på E30'n nå for å legge ut her... Men jeg er uansett veldig glad for at jeg har tatt den av! Tok den av dagen før snøen kom (2 uker sia), og er HELT sikker på at frontspoileren min hadde vært litt av et byggesett nå om jeg ikke hadde tatt den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 riefarn, haha!tulling, var det leppa du fikk av meg? det er jo plast, så det skal jo tåle en del juling, jaja , better luck next time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Justerbart senkesett er tingen. .. Lav om sommeren, høy på vintern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Justerbart senkesett er tingen. .. Lav om sommeren, høy på vintern.. Enig der. Det som ikke er så bra er at bilen min står helt skjevt. Høy foran og lav bak. Men uansett bedre enn å måtte brøyte med leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 den tålte lite ihvertfall var jo som du sa sprekt litt fra før... samme egentlig... visste den kom til å ryke i vinter, bare ikke etter ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå