hoegtor Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Fikk tilbake bilen fra ESS for ca. en uke siden. Den ble målt i benk til 163 HK når jeg leverte den- Nå har jeg fått tilbake en helt ny bil. Resultatet er 279,8 Hk. Bare synd at føret ikke er optimalt for å teste ut kreftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Shit så fett! Tror du drivverket holder? Er ~280hk målt på hjulene eller motor? Skulle ikke forundre meg om det er første norske E60 med kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Rått, rått, rått. Hva måtte du betale for noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Grattis, kan tenke meg det ble noe annet. Du får holde oss orientert om ytelser / erfaringer etterhvert. (Vurderer selv noe tilsvarende..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet November 28, 2004 Forfatter Share Skrevet November 28, 2004 280 hk er målt i motor. ESS har et sett til 42.000,- + mva. som gir 250 hk (ca. 0,5 bar) Settet jeg kjøpte er med intercooler og de garanterer 275 hk. Det koster 50.000,- eks mva. Ferdig montert. På en z4 2,2 fikk de ut 294 hk. Se her http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=172&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Heisann du! Dritkult med kompressor fra ESS, kunne tenke meg noe slikt selv men har en litt vel gammel bil Jeg bor rett nedi gata di, inviterer meg selv en dag for inspeksjon av vidunderet Ellers kunne jeg tenkt meg å se 18" dine en kveld, gi meg tilbakemelding på når det passer best. Keep up the good spirit Mvh Paul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet November 28, 2004 Forfatter Share Skrevet November 28, 2004 Bare ring meg på tlf 90052311 Jeg er stort sett hjemme på ettermiddagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Hva betalte du i forsikringen før kompressor og nå med kompressor. Har hørt at det er ganske dyrt å beholde nye biler med trimming? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Sannsynligvis det samme før og etter... Det er en 2004-modell, så det hadde kosta noen "få" lapper å få noe slikt godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Kjipt å kræsje med kompressor kittet hvis det ikke er godkjennt eller er med på forsikringa.. Blir vel en 70-80k rett i dass....(pluss skadene på bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Kjipt å kræsje med kompressor kittet hvis det ikke er godkjennt eller er med på forsikringa.. Blir vel en 70-80k rett i dass....(pluss skadene på bil) Derfor du må jo få den godkjennt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 100hk ekstra på en 2004-mod er ikke akkurat småpenger. Man snakker nok sekssifret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mori Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Grattis ! Kult at du har gjort det der .... Det nye intercooler og aftercooler systemet til Ess vil du merke veldig godt på varme dager... Jeg har savna det på Rudskogen de siste årene selv. Uansett...driftsikkert som bare det og skulle det være noe er det veldig god service i Aremark ! Heia Hans Petter og Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ble det byttet eksosanlegg også, eller holder det med det originale ? Hva så med lyden ? Kan ane at den ble RÅ.. Selvfølgelig mye penger, men søren heller.. Har hørt at ESS systemet er lett å avmontere for evnt eu-kontroll etc. Kjør pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mori Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Det står ikke noe om trimming i forskriftene for EU kontroll ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå