Gå til innhold

Ødelagt differensial


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Diffen på bilen er blitt herpa, hvor mye vil et nytt koste meg eller en brukt.

Og er diffen en del eller består den av flere deler.

Var i drammen igår og på vei tilbake begynte jeg å høre masse skumle lyder dere aldri vil høre, og plustelig går turtellern til 7000 omdr og bilen går ikke lenger på 4 gir, tok bilen på sida.

SKrev om en ulelyd her på forumet for en stund siden og noen her nevnte at det var diffen som feil.

Venter på mange og hurtige svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bablo tan tana tan..moto tan tana tan...hahaha

Din dritt,hva gjør du her, jaja bare kult å ha deg her, men ikke lag for kaos her, siden dette er et seriøs forum og vi vil ikke ha noen som lager kaos her.

Tan tana tan, lolla tan tana tan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ikke en dritt peiling om drivverk og gearkasse ennå, men kompisen min som er mekaniker mener at det er differensialen,vi jekka opp bilen på bukk og jeg kjørte, han sto under bilen og sjekka et eller annet, så derfor er han bomsikker på at det er differensialen.

Og hva er forskjell på åpen diff og diffbrems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er åpen diff du har fått pris på tror jeg nesten jeg hadde kjøpt diffbrems i steden, hvis det er mulig å spore opp noe slikt til en 318i. Hør med OS Bildeler om han har.

Brukt diffbrems til denne er skjeldnere enn hønetenner. Har prøvd å få tak i til min(e) i et par år og svaret er altid: Kjøp ny. Har vel snakket med OS en 8-10 ganger om det og han sier det er ikke særlig kurrant å få tak i. Dessuten er prisen deretter kontra åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...