Sir_Hood Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 8 poeng... Du ser på rånere med avsky... ------- Ikke helt riktig det, men jeg liker ikke volvo 240-ere eller nedslitte sierra-er... Det er vel en liten grunn til at jeg heller har en BMW i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Du fikk 23 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. det er den teiteste testen jeg har tatt.... ingen kjøper en 240!! ingen hører på DDE, så den testen sugde!!! på en måde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Du fikk 17 av totalt 38 poeng Hehe, ble stilt opp mot veggen på mange av de alternativene her da. Men da er det vel bare å gå i seg selv og innse at det bor en liten råner i seg som vil ut:P Mistenker at ingen profesjonelle psykoprofilere var med å utarbeide denne testen..."heer bli dæ liiiv, rai rai!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Du fikk 26 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. DDE e jevla bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 rai rai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Du fikk 23 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. Du fikk 29 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. smerte, trodde ikke jeg var så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå