Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan ikke ha fulgt særlig med på hva som har skjedd i fps-verden på pc hvis man finner Halo spesielt bra.

Det er et ganske så standard og repetivt fps-spill. Tilfører genren absolutt ingenting nytt. Flere av brettene i 1-eren ser jo også ut som de er kokt sammen på 5 minutter, samme gangene om og om igjen. 2-eren er noe bedre her, men slutten skuffet jo totalt.. "i'm finishing the fight" og så er det over? Snakker om antiklimaks :P

Hva er så spesielt med online-mulighetene? Sett i forhold til det som finnes på pc. Det har tross alt ikke noe særlig mer spennende muligheter enn quake, som nå er 10 år gammelt.. Oppskrytt imo.

Sorry, ikke imponert ;) Half-life 2 skuffet også litt egentlig, men fortsatt en mye bedre single player del enn halo2 kan vise til.

Skrevet

Endelig har jeg fått tak i Halo2, synes den var jævlig rå jeg, skytingen var for ekte, men jeg skjønte ikke helt spillet.

Hvem er de monsterne i begynnelsen,hvem er han som blir henretta,hvor kommer planeten jorden fra i spillet, hvor lenge etter skjer det som skjer i begynnelsen av halo2 etter 1ern da vi ødela den svære dritten i universet.

Covenant, master chief,hvem er de. hjelp er skikkelig forvirra nå.

Men ellers et jævlig rått spill, etter å ha runna Halo2 blir det NFS2U på meg,rart jeg valgte skytespill frem for bil...Da må jeg virkelig ha likt enern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...