Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Skrevet Desember 4, 2004 nå bynte jeg og lurer på om bil virkelig interiserer meg. første jeg såg på hvar dama så på felgene. hmmmmm. men felga de var vertfall store
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Skrevet Desember 4, 2004 der va d vel like greit d ikke var med noen dame. hadde bare forsvunnet i glansen av en utolig pen x
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Skrevet Desember 4, 2004 Må være sinnsykt dyrt for felg og dekk på de Hummerne!!
KennyZM Skrevet Desember 4, 2004 Skrevet Desember 4, 2004 hvor stor er de felgene ??? de er jo gigantiske...!! Damene var forøvri digg...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Skrevet Desember 4, 2004 De på BMW´en er 22" chrome Genx Fusions med Pirelli Scorpion Zero 295/30/R22 dekk... På Hummer´ne er det sikkert 26" el no sånt..
KennyZM Skrevet Desember 4, 2004 Skrevet Desember 4, 2004 personlig liker jeg ikke at felgene blir for store... veldi få biler som "kler" større enn 20 tommer.. men x5'n var fin da... Men de verste med iallefall amrikanske biler er all den krommen... krom hører ikke hjemme på moderne biler!
Gunnar Skrevet Desember 5, 2004 Skrevet Desember 5, 2004 Ganske store hjul på den her og; Store ja, men det er ihvertfall helt åpenbart at firmaet som har utført det der er aktive brukere av det ultimate stylingverktøyet som kalles 'Adobe Photoshop'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå