Bøen Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Har en del deler til 325i tilsalgs. Kjørekomputer med 11 knapper, kompl. grill, el. takluke, dører og bakluke, instrumenter og masse annet. Mob. 90078330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 hva skal du ha for grillen? hele grillsatsen altså... farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Coupè eller sedan? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Bilen er sort met. og det er en sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Hva skal du ha for kjørecomputeren? Passer denne i en der det står en med 8 knapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Mener at du kan sette inn denne kjørekomputeren der det står i en med 8 knapper og ev. bare sette inn en tempmåler foran i fangeren da det er dette som er ekstra på denne. Kansje noen som kjenner til dette her ? Ønsker 1500,- for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Har en bakluke til 1000,- som er sort met. Mobil 90078330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Jeg er ute etter lyktespyle slangen som går fra tanken og til høyre lykt. Si ifra hvis du har noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2004 Heisann Alex. Var desverre ikke lyktespyler på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Synd. Min lekker så jeg plomberte utgangen på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Har forstått at det ikke går ann å bytte computer fra liten til stor jeg men...... mulig jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Girasse og motor? Km stand osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Motor og gir er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Bagasjeromslåsen? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå