Hhenrik Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Stavanger har alt, til og med en av de råeste bilene du kan ta lappen i. Kjenner fyren som eier bilen, styla og trimma av ac schnitzer. Skal vist gå som et uvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Fin bil! E46 touringene er fine i den rødfargen der gitt. Det var en lignende (330iT) med på BMWCCN-treffet på Eggemoen i høst, men med 18" eller 19" M3-felger. Skikkelig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Hørt om en kjøreskole i sverige eller danmark som hadde en Mitsubishi Lancer EVO .. Funny med bakkestart der i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Ikke rette forumet å nevne det i men det går også en Subaru Impreza WRC som skolebil også her i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 WRX ihvertfall. Men den har WRC-styling/dekaler. Mulig det er en STi også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 hehe, hadde aldri turt å sitte på når de skulle tatt sin første time i den bilen gitt... sittet på i en wrx selv... gikk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Hmm. Det er visst ingen STi, "bare" en WRX. Bilde: Her er den andre bilen til den samme kjøreskolen (520d): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 WRX ihvertfall. Men den har WRC-styling/dekaler. Mulig det er en STi også. Kanskje WRX, jeg vet ikke sikkert men som du sier så er den rally stylet ala WRC. Neppe STi.... Om noe slikt er rette tingen å hive en 16-åring i er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Det er bare en WRX ja. Info her: http://www.din-trafikkskole.no/news.asp?id=1812 Signalene den sender til 16-åringer har vært rimelig omdiskutert i media... forståelig nok, egentlig. Eieren har jo brukt den på bane også, på Reve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen ) Hvem vil ikke kjøre som Petter Solberg Får vel mange kunder på sånne stunt... Og mye omtale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Ren markedsføring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen ) Er ganske stor konkurranse på det der i Stavanger/Sandnes/Bryne ja. Jeg tok første og beste skole, og hadde kjøreopplæring i en helt ny E46 318i (E46 kom bare et par måneder før) og Megane cabrio, og kjørte opp i en E36 318is Coupé. Det kryr av BMW cabrioer hos kjøreskolene i området, blant annet en i chrome, Audi TT, hauger av 5-serier, Audi A6, Impreza WRC, etc.. Synes nok faktisk kanskje at det er litt diskutabelt hele greiene. Det er moro å kjøre bra bil, men realiteten for de fleste 18-åringer er at så fort de har fått lappen setter de seg inn i en 15 år gammel bil, uten ABS, airbag, antispinn og stabilitetskontroller. Hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Flott bil du kjørte opp i da Gunnar Jeg kjørte opp i, og hadde alle kjøretimene, i passater. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg kjørte med og opp i en Kia Sophia. Helt grei bil, men kunne heller tenkt meg å kjøre opp i en av bmw'ne som går rundt her i disse tider. Hvor mye brukte dere til sammen da...er blitt så dyrt i disse dager. Jeg brukte 8000- alt i alt, med teorikurs. dette var for 5 år siden. Hva med dere?..hørte en i klassen min, som måtte ut med 15000, det synes han var billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Kjørte opp for litt over 5 år siden jeg og, og tror det ble noe av det samme på meg, er ikke helt sikker, for jeg betalte ikke. Men jeg hadde teorikurset og minimum med kjøretimer, og bestod både teori og oppkjøring på første forsøk. Tusenlappene ryker fort om man stryker på noe... Vet dessuten mange (spesielt jenter) som brukte mange tusen mer i kjøretimer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå