Gå til innhold

Rå bil på kjøreskole


Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. :D Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen :roll: )

Hvem vil ikke kjøre som Petter Solberg :P Får vel mange kunder på sånne stunt... Og mye omtale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest for å lokke ungdommen til kjøreskolen... Samme som i hjemmbyen min. En kjøreskole har bare BMW´er... Seff vil alle gutta kjøre opp der.. :D Kjørte selv opp i en 325i E36 96mod....(på snøen, hadde aldri kjørt på snø før den dagen :roll: )

Er ganske stor konkurranse på det der i Stavanger/Sandnes/Bryne ja. Jeg tok første og beste skole, og hadde kjøreopplæring i en helt ny E46 318i (E46 kom bare et par måneder før) og Megane cabrio, og kjørte opp i en E36 318is Coupé.

Det kryr av BMW cabrioer hos kjøreskolene i området, blant annet en i chrome, Audi TT, hauger av 5-serier, Audi A6, Impreza WRC, etc.. Synes nok faktisk kanskje at det er litt diskutabelt hele greiene. Det er moro å kjøre bra bil, men realiteten for de fleste 18-åringer er at så fort de har fått lappen setter de seg inn i en 15 år gammel bil, uten ABS, airbag, antispinn og stabilitetskontroller. Hva skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte med og opp i en Kia Sophia. Helt grei bil, men kunne heller tenkt meg å kjøre opp i en av bmw'ne som går rundt her i disse tider. Hvor mye brukte dere til sammen da...er blitt så dyrt i disse dager. Jeg brukte 8000- alt i alt, med teorikurs. dette var for 5 år siden. Hva med dere?..hørte en i klassen min, som måtte ut med 15000, det synes han var billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte opp for litt over 5 år siden jeg og, og tror det ble noe av det samme på meg, er ikke helt sikker, for jeg betalte ikke. Men jeg hadde teorikurset og minimum med kjøretimer, og bestod både teori og oppkjøring på første forsøk. Tusenlappene ryker fort om man stryker på noe... Vet dessuten mange (spesielt jenter) som brukte mange tusen mer i kjøretimer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...