BMW525i Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Fant en side som hadde et ganske billig webhotel http://www.b-one.net Jeg syns det hørtes ganske billig ut, iallefall med fri trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Fri trafikk fra slike firmaer er en vits. Bare finn abonnementsbetingelsene på de sidene, så skal jeg GARANTERE deg at det står at du ikke har lov til å ha stort annet enn .jpg og .html der. Alt av "ulovlige" filmer blir slettet, og hvis de finner det for godt sier de bare at "du hadde så mye trafikk at det forstyrret de andre kundene, derfor ble du utestengt". Tro meg på det! Dessuten er det bare nok et av disse firmaene som har serverne sine i USA, og derfor har så lave priser. Det fører til dårlig (elendig) responstid fra Norge, mye ustabilitet over Atlanteren og trege overføringer. Skal du ha bra webhotell er det http://www.eternia.no som teller, da får man dessuten spesialservice/support fra meg personlig. Disse sidene ligger der, på dual Xeon/rambus/SCSI-server i Norge, i Song Networks sine lokaler. God norsk gigabit backbone og full pakke. Er ikke ofte disse sidene er nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Gunnars webhotell er selvsagt best, men jeg kan anbefale 000webostsom et godt gratis alternativ, av egen erfaring. Støtter PHP/Mysql og har et godt adminpanel(cPanel). Gratis subdomene følger også med. Så kan man jo alltids rykke opp til kraftigere saker når sidetreffene tar av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Det er veldig rart det der med webhoteller. Man får akkurat det man betaler for...akkurat som er det er med de fleste andre ting her i verden, merkelig greier Bruker selv www.surftown.no da de tilbyder MsSql, .Net og har veldig bra kontrolpanel ++ , til en billig penge. Helt greit til meg som bare trenger det som en sandkassa å leke i. Self. har dem litt treigheter innimellom, men man skal ikke regne med noe annet når vi snakker Shared Hosting. Er altid en aller annen knold som sitter og fyre nogle dårlige scripts av på serveren som kan stoppe dem litt........og det er hvertfall ikke meg for jeg har nemlig rundt 17års erfaring som rørlegger, så det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 anb www.domeneshop.no faktisk bimmers.no er til stadighet fryktelig treigt, merker det selv og hører mange som klager på det fra forskjellige isp'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 skaff deg saftig linje og host selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Bimmers.no sidene er de tregeste jeg er innom i løpet av en dag. Så å reklamere at disse sidene kjører på det webhotellet er vel kanskje ikke det beste argumentet Jeg anbefaler www.proisp.no , -ekstremtbra service med svar på mail vedlgi raskt. De har også veldig mye lagringsplass og båndbreddefor pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Nu er det jo ikke webhotellets sin skyld at bimmers.no er treig til tider. Det er et spørgsmål om hvor mye bimmers.no har råd til å putte inn i driften. Sider som denne SKAL ligge på dedikerte servere og ikke delte servere, slikt koster penge og en god del av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå