Gå til innhold

Lys på instrumenter.


318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Kom ut til E30`n min idag og ingen instr.lys, utenom rekken som kommer på når du vrir om nøkkelen var alt svart, skiftet sikring, slo på lys og poff, sikringen røk igjen, har noen vært borti noe lignende :?: Kan det være reostaten på lysbryter som har tatt kvelden, eller... :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange på div forum som har byttet lysbryteren på flere nyere BMW-modeller og fått orden på lignende problemer. Men sikringen for instrumentpanelet går vel på flere ting? Ryggelys og kanskje kjørecomputer hvis du har det. Kan sjekke de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har problemet med at det av og til forblir mørkt i instrumentpanelet, men det ordner seg som regel ved å stoppe og starte igjen. samme med fullt lys, vindusviskere etc, som av og til henger seg opp. Mistenker koblingsboksen i motorrommet. var et problem på min gamle 518 også. bedret seg med litt 5-56 her og der i boksen=)

Kanskje litt off-topic ettersom det her var snakk om sikringer som spratt, men dog..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw og elektronikk er et kapittel for seg selv.

Hadde også problemer med instrumentbelysningen. Klarte ikke å finne feilen, byttet alle sikringer, til og med instrumentpanel (speedometeret funket heller ikke)...forstatt ikke noe liv. Så en dag, tok ledningene over pedalene fyr. Det røykte noe aldeles forferdelig. Litt frustrerende at jeg ikke hadde med skrujern akkurat da...kom ikke til ledningene for å slukke...måtte bare brenne ut av seg selv. Da jeg omsider fikk fjernet dekselet over pedalene, observerte jeg at nesten alle ledningene var smeltet sammen til en.

Må si at jeg ble ganske overasket over at instrumentbelysningen begynte å virke da jeg prøvde å starte igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...