Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 507hk ved 7.750 rpm, 520Nm ved 6.100 rpm - i likhet med M5 ser dette ut for å bli nøkkeltallene også for nye M6, men med kortere akselavstand og lavere tyngdepunkt vil den nok overgå M5 prestasjonsmessig. 0-100 skal gå unna på 4.6 sekunder, og 0-200 på ca. 14 sekunder. Toppfarten er som vanlig begrenset til 250km/t. Toppfart uten sperre er uviss, men sannsynligvis over 330km/t! M6 vil leveres med 7-trinns SMG med DriveLogic. I likhet med M5 vil også M6 vanligvis gå i "P400-programmet", noe som gjør at den til vanlig vil yte 400hk. Med et knappetrykk vil den gi 507hk. Ellers er det store luftinntak og karbontak som i hovedsak skiller M6 fra den vanlige 6-serien. V10eren krever visstnok ca. dobbelt så mye kjøling som V8eren i 645Ci, så det er ikke rart at lufinntakene er store! En haug med bilder finner du her. En offisiell flash-presentasjon fra BMW kan sees her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Store og fine bremser! Hvor mye veier den da og hva veier en M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 det var min første tanke også. 645 veier jo en del, så jeg håper at M6 har vært på slank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg vet desverre ikke vekten, men regner med den er lettet en del. Den har jo i likhet med M3 CSL blant annet karbontak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Ikkje drep meg nå da!!!! Men eg synest den var på kanten til og vere stygg P.s får håpe di har slanket den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Synes den er grei forfra og fra siden, men jeg må si at jeg virkelig ikke liker bakfangeren rundt skiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Synes 645CI var mindre fin i utgangspunktet.(blir finere for hver dag)... Denne var heller ikke noe unntak.. M fangeren forran blei litt rar på bilen Ser ut som en M5 på lykkepille ... Håper det er en vanesak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Ja ja.... Begynner å bli.... Har den vært sort eller sølv metallic nå så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 den er jo skamrå forfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Syns egentlig alle nye BMW modeller ser noe helt for jæ*** ut! Men det syns jeg også når E46 kom og nå syns jeg den er noe av det fineste som finnes. E36 har jeg alltid likt fra den første dagen jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Synes den var helt fantastisk rå!! Den som hadde hatt penger til noe sånt. Skulle nok heller hatt en M5, og denne blir sikkert en del kroner dyrere også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 ///M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 når denne har karbon tak, hva skal da csl versjonen ha for å redusere vekten yterligere??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2004 Er ikke sikkert det kommer noen CSL-versjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2004 Share Skrevet Desember 14, 2004 Dette var et mesterstykke. Godt å se at den fikk samme motorisering som broren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå