Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

507hk ved 7.750 rpm, 520Nm ved 6.100 rpm - i likhet med M5 ser dette ut for å bli nøkkeltallene også for nye M6, men med kortere akselavstand og lavere tyngdepunkt vil den nok overgå M5 prestasjonsmessig.

0-100 skal gå unna på 4.6 sekunder, og 0-200 på ca. 14 sekunder. Toppfarten er som vanlig begrenset til 250km/t. Toppfart uten sperre er uviss, men sannsynligvis over 330km/t!

M6 vil leveres med 7-trinns SMG med DriveLogic.

I likhet med M5 vil også M6 vanligvis gå i "P400-programmet", noe som gjør at den til vanlig vil yte 400hk. Med et knappetrykk vil den gi 507hk.

Ellers er det store luftinntak og karbontak som i hovedsak skiller M6 fra den vanlige 6-serien. V10eren krever visstnok ca. dobbelt så mye kjøling som V8eren i 645Ci, så det er ikke rart at lufinntakene er store!

01_G.jpg

10_G.jpg

18_G.jpg

20_G.jpg

22_G.jpg

27_G.jpg

29_G.jpg

En haug med bilder finner du her.

En offisiell flash-presentasjon fra BMW kan sees her.

Skrevet

det var min første tanke også. 645 veier jo en del, så jeg håper at M6 har vært på slank.

Skrevet

Synes 645CI var mindre fin i utgangspunktet.(blir finere for hver dag)... Denne var heller ikke noe unntak.. M fangeren forran blei litt rar på bilen :? Ser ut som en M5 på lykkepille :? ... Håper det er en vanesak.. :roll:

Skrevet

Syns egentlig alle nye BMW modeller ser noe helt for jæ*** ut! Men det syns jeg også når E46 kom og nå syns jeg den er noe av det fineste som finnes. E36 har jeg alltid likt fra den første dagen jeg så den.

Skrevet

Synes den var helt fantastisk rå!! Den som hadde hatt penger til noe sånt. Skulle nok heller hatt en M5, og denne blir sikkert en del kroner dyrere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...