Gå til innhold

Coupe VS Sedan


andy-k
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skinn er ikke noe jeg må ha, men selvfølgelig er det best.

På den øverste bilen du sendte så liker jeg ikke stylingen på den. Den nederste bilen synest jeg har gått for langt.

Og begge disse har jeg sett før. Jeg ser over autodb.no flere ganger om dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok riktig at BMW før 92 har litt mer slitasje på kamaksler enn de etter, men så har de ikke VANOS heller, og dette gjør at evt. kamakselbytte er utrolig mye enklere enn på de med VANOS.

Det jeg synes er dummere med de før 92/93 er at de har litt anderledes understell, og dermed er tilgangen på f.eks. brukte deler ikke like bra som på de etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser av og til på finn.no, men jeg liker ikke den siden. Dårlig søkemotor synst jeg.

Finns søkemotor er *mye* bedre enn AutoDB sin. Gå på "Avansert", så finner du alt du trenger. På AutoDB kan man ikke sortere etter pris for hele landet, alt kommer fylkesvis, noe som er utroolig irriterende, og så får man mye rare biler opp når man søker.

Den eneste grunnen til at jeg kan finne på å bruke AutoDB er at det er gratis, og det er flott. Desverre fikk jeg nesten null respons derfra da jeg annonserte Chrysleren der, så la jeg den på Finn. Der hadde den like mange visninger på 3-5 dager som på 1 måned på AutoDB. Lå på rundt 1000 i måneden på Finn, mot type 100-150 på AutoDB.

Ellers bruker jeg ganske ofte www.t-rex.no. Den søker i de fleste norske bilbasene (AutoDB, Bilguiden, etc.), men har litt problemer med å finne alle bilene. Er ikke alltid søkene er like vellykkede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg synes den nye versjonen av Finn er litt mer slit enn den forrige, men det går seg nok til. Det du gjør er å velge "Avansert" (http://www.finn.no/finn/car/used/advanced;pdc=1103548337956?TYPE=1), og så velger du BMW og 3-serie, legger inn evt. årsmodeller/priser, og taster inn 325 på fritekst, så ordner det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt tror jeg ikke det er det, men husk at på AutoDB er det MANGE drømmere. Folk som bare legger ut bilene med altfor høy pris og tenker som så at "jo, det er jo gratis, og får jeg den høye prisen der kan jeg heller selge, så hvorfor ikke la den ligge ute og se...". På Finn må man betale et par hundrelapper i måneden og oppover etter pris på bilen, så der er det mer seriøsitet, folk som faktisk vil selge, og priser som faktisk er mulige å oppnå.

Jeg mener som du kanskje forstår at det er både og med gratistjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...