Evopower Skrevet Desember 20, 2004 Share Skrevet Desember 20, 2004 Hei! Er nå en lykkelig BMW eier. har kjøpt en fin E28 528 til min første bil. Denne er grei nok den, men en nabo skal selge en 528 med den store kjørekomputeren, lamelldiff (75%), elektriske vinduer og originalt Reacrointeriør. Resten av bilen er bare et rustent lappverk, men tenke å plukke av de gode delene jeg nevnte og sette dem på bilen min. Han skal ha 8000 Kr for bilen, men jeg hiver den etter jeg har plukket av de gode delene og får 1500 Kr for den, så jeg betaler egentlig 6500 Kr for de delene. Kan jeg få de tilsvarende delene til en lavere pris noen plass? Ellers lurer jeg på når jeg eventuelt skal montere disse delene. Er det noen som har erfaring med montering av elektriske vinduer? (Kan ikke bruke dørene de står i, de er for rustet) Er det bare å plugge kjørekomputeren i en ledning som ligger klar bak dashbordet, eller er det et helt annet ledningsnett på denne? Recarointeriøret og lamelldiffen er jo en enkel sak. Tar i mot alle tips angående dette! P.S Vet hvor de selger nye hvite blinklys framme, på siden og bak til E28, hvis noen er interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 21, 2004 Share Skrevet Desember 21, 2004 Det er nok eget ledningsnett til vinduene. På E34 kan man se om det ligger der ved å sjekke under der knappene står dersom man har elvinduer (midtkonsollet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå