Gunnar Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 Når jeg legger helt om kommer det skikkelig hylelyd fra servoen eller noe. Har hørt lyden fra flere biler før, men vet ikke hva det er. Noen som kjenner til det? Jeg bytta servoreima i begynnelsen av oktober... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 Sånn lyd fikk jeg oxo i vår! Far min påsto det var sommerdekkene som tok borti hjulbuen når jeg la rattet helt om men det hørtes noe rart ut! Men jeg fant jo ut at det var tomt for servovæske... fyllte på der og lyden forsvant har ikke hørt den siden heller... Du får sjekke åssen det ligger an me servovæska di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 Kan være servo pumpa som begynner å ta kvelden å.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2004 Dekkene er det ikke. Får ta en sjekk av servovæska igjen. Er ikke så alvorlig lenge siden jeg sjekket, men den var nok ikke på max heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Desember 28, 2004 Share Skrevet Desember 28, 2004 Har ikke peiling på servoer, men kan det være en ventil som hyler? på eldre gravemaskiner hyler det i ventilene når du belaster dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Jepp, det er servoen som blir overbelastet. Ikke hold fult rattutslag, slipp litt opp igjen. Servoen har ikke helt godt av det... - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2004 Det kan komme bare etter en kvart-halv omgang på rattet nesten. Men har kjøpt ATF-olje nå. Håper bare det er riktig med Dexron III specs, for jeg hadde ikke med meg instruksjonsboka da jeg handla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Min var også sånn, begynnte å hyle bare jeg svingte litt på rattet, men d var jo servovæska... så du får prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Du har ikke en liten gnom som får vondt når du vrir på vrattet og dermed hyler inni der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2004 Det var ikke mye som mangla der gitt, og det hjalp ikke å fylle opp heller. Og forresten så var det ikke Dexron III men Dexron II jeg kjøpte (og det var også riktig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 31, 2004 Share Skrevet Desember 31, 2004 Som sagt litt lenger oppi her....Kanskje det er servo pumpa... Samme prob på golfen til dama... Har litt for breie sommerdekk/felg førte til at mest sannsynlig at pumpa er gåen.. Kommer lyd når du dreier på rattet.. F.eks når du står helt stille og dreier.. Prøvde å skifte reim og stramme opp, men det kom tilbake... Så det blir nok ny pumpe på meg vertfall... Kanskje det er noe lignende hos deg Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2004 Kan nok være en fare for det, men får ikke gjort noe med det på en stund nå. Drar tilbake til Vestfold på søndag. Det får være som det er inntil videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå