Gå til innhold

Bytter bort min Nokia 6230 mot en SE k700 SNAREST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min Nokia 6230 eller bytter den bort i overnevnte.

kvittering på 3500 (for 1 mnd siden) følger med, eske, hf, manual og software følger også med, ikke lås eller bundet.

følger med et 128mb minnekort som gjør at opptill 100 mp3 kan lagres osv...

STRØKEN telefon med 2-3 riper i skjerm thats it.

selges for kr 3000,- inkl minnekortet.

ring 959 26 332 for mer info.

Skrevet

Er minne kortet dyrt el?? Er det derfor du skal ha såpass for mobilen? :roll:

Nei, det er ikke dyrt. Jeg gav 290,- for mitt 256MB-kort hos Komplett, og ser det er enda billigere nå (219,-). Se http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=1023 ... &maxPrice=

Det eneste med de billigkortene der er at de er litt trege. Merker det ikke i en telefon, for telefonene er såpass trege uansett, men jeg merker det godt når jeg putter det i minnekortleseren på PCen.

Og PenguiN-, selv om dette er litt OT, så må jeg si at jeg aldri hadde byttet fra 6230 til K700. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe K700, men ombestemte meg til 6230 i siste liten, noe jeg aldri har angret på. 6230 kan jo alt K700 kan, og ofte bedre. Som f.eks. dette med mp3. Mp3-spiller og 40MB minne er jo ikke særlig brukbart... (K700).
Skrevet

kvittering, eske, handsfree, manual, software cd og 128mb minne :D

959 26 332 markus. 3000,- + frakt (kan sende mot forskuddsbetaling!) det er ganske billig med tanke på at den er uten abonnement, binding,operatørlås osv..

Skrevet

Ikke kjøp k700 om du har hatt telefon med såpass god lagringsmulighet før. Du kommer til å angre på det. Vil vel påstå at 6230 er en mye bedre telefon enn k700. Kjøp heller en s700, den koster mer men er en knalltelefon. Har en slik selv, meget godt fornøyd. Og synes 500-1000 for ett 128mb' minnekort var vel mye.

Skrevet

For det første får du ikke 100 mp3 på 128mb brikke, for det andre koster ikke brikka mellom 500 og 1000, for det tredje har k700 større og bedre skjerm også har den kameralys! har s700 selv, og vil aldri gå bort fra Sony Ericsson igjen. og kjøper du en telefon med binding (spes nokia) koster det 29kr å få den bort :D

Skrevet

har kvitteringen på 599,- på dette minne kortet en eller plass, skal se om jeg fikk det med...så det iallefall når vi bytte, men mulig jeg glemte det der..husker ikke merket, tror det var apacer eller så var det twinmos om det kan stemme...kjøpt sammens med telefonen ... jaja telefonen er fortsatt til salgs for 3000,- eller kan byttes i k700i

Skrevet

Ny 6230 på multicom: 2895,-

Nytt 128mb minnekort på multicom: 149,-

Litt vel mye med 3000,- for en brukt en da vel?

Skrevet

128 MB MMC koster 136 kr på PSDATA! Finnes sikkert billigere enn det også hvis man leter.

Folk må undersøke litt mere før de kjøper. Masse svindelpriser rundt omkring i butikkenen på minnekort.

Skrevet
For det første får du ikke 100 mp3 på 128mb brikke, for det andre koster ikke brikka mellom 500 og 1000, for det tredje har k700 større og bedre skjerm også har den kameralys! har s700 selv, og vil aldri gå bort fra Sony Ericsson igjen. og kjøper du en telefon med binding (spes nokia) koster det 29kr å få den bort :D

Riefarn Kossen fjerner du bindingen da? Du må jo betale regningen til teleselskapet uansett

Veldig OT

Skrevet

Du kan f.eks gå inn på http://www.unlock.no, så får du koder til de fleste telefoner. Pga misbruk fra teleselskapene er det desverre ikke gratis lenger, men det er mer som en symbolsk sum som må betales for koden. Hvis jeg ikke husker feil, så er det kr 29.- Det er iallefall billigere enn å ringe selskapet for å få åpnet den..... :D Det er MEGET enkelt også!! :lol:

Skrevet

Bare et lite tips inn fra sidelinjen her,er du medlem i OBOS får du 1000kr rabatt på Telenor Privat+ pr.år!

Medlemskapet koster 200kr.pr.år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...