c_ellef Skrevet Desember 30, 2004 Skrevet Desember 30, 2004 Vil bare ønske godt nytt år til alle på forumet! Snart setter jeg meg på flyet til Stavanger, det er der det skjer i år
hagenisse Skrevet Desember 30, 2004 Skrevet Desember 30, 2004 Stavanger? Er jo langt ute i ødemarka det, skjer da ingenting der.
Gunnar Skrevet Desember 30, 2004 Skrevet Desember 30, 2004 Godt nyttår, ja! Hva skjer i Stavanger sier du? Har ingen stor forventning til nyttårsaften. Det pleier alltid bli nedtur. Og i år er det bare dårlige fester på gang, bortsett fra vorspielet/middagen.
Kjell Arne Skrevet Desember 30, 2004 Skrevet Desember 30, 2004 Ja godt nyttår til dere alle sammen og takk for det gamle det har vært begivenhets rikt å være medlem her! Ps! hagenisse: det er her det skjer men når en ikke vet bedre så får det bare bli sånn!
Gaute Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 Godt nyttår folkens. Må si meg meget fornøyd med 2004, sånn bilmessig. Kan 2005 bli noe i nærheten kan jeg bare glede meg!
Gunnar Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 Å? Du har planer om å lage skikkelig shortcar av 320'n altså?
Frode H. Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 Godt Nyttår folkens! Vær forsiktig med kruttet!
Gaute Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 Å? Du har planer om å lage skikkelig shortcar av 320'n altså? Det hadde garantert vært gøy! Men siden det er dyrt å forkorte bilen (når man skal ha den lang igjen etterpå) tror jeg at det er helt greit å unngå dette. Men det kommer ikke til å hindre meg i å kjøre på bane etc. Første plan er jo isbanekjøring i februar
Aguilera Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 Godt nyttår til alle sammen ja Ikveld skal det ikke festes med måte nei \:D/
Trøndern Kim Skrevet Desember 31, 2004 Skrevet Desember 31, 2004 GODT NYTTÅR til alle sammen... Ska bli en fuktig feiring i kveld ja.. Bare synd at d er forbud mot raketter i tr.heim sentrum i år så jeg får ikke lekt meg som før Vel vel!! Kos dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå